Operation: Crustacean

A hadművelete elkezdődött.

Amikor belépünk, Jet Pack Guy mondja, hogy helyzet van a Fesztiválon és megkapjuk a parti ablak ikonját.

A Dock-ban mondja, hogy eltűnt Klutzy és Herbert a segítségünket kéri az 501-es körzetben.

Már bemehetünk az eddig leplezett fal mögé:

Odabent Herbert vár:

A szobában található egy pult is, ahonnan a party ablak nyílik.

A parti ablakban mindenek előtt elvehet mindenki egy szkafandersisakot és a memberek a szkafandert:

Ha odamegyünk a zöld fényes részre, az űrhajóba érkezünk, ahol Herbert rátalál Klutzy-ra:

És ellopja a hajót energiával ellátó meteort:

Így az űrhajóban nincs energia és meg kell javítani.

Bal oldalt felénk van egy lejárat a hajtóművekhez. Amikor lemegyünk, Jet Pack Guy azt mondja, az Űrlény Puffle jó segítőtárs lehet.

Én inkább nem adoptáltam.

A zöld ajtón kell bemenni:

És egy sötét labirintusban kell megszerezni 3 kulcsot, ahol a puffle világítana elvileg, de nélküle is ott van fény:

Itt a szoba világosban:

Ha megszereztük mindhárom kulcsot, kapunk egy hátteret:

Az űrhajó főszobájában adoptálhatók az új űrlény pufik (illetve a parti ablakban):

A zöldet mindenki a többit csak memberek adoptálhatják. És itt le lehet csúszni a csúszdán is.

Innen jobbra nyílik még egy szoba, az Obszervatórium:

Ez az, ahová kerültünk, amikor elraboltak, de nincs itt semmi.

 

De még lesz feladat. 21-én a sárga ajtó mögötti, azaz a segédmeghajtóknál, 24-én a narancssárga ajtó mögötti, azaz a gamma pajzsoknál és 27-én a lila ajtó mögötti, azaz a giroszkópikus stabilizátornál lévő labirintusban kell összegyűjteni 3 kulcsot:

Jutalomként mindig ugyanazt a hátteret kapjuk, csak más színű ajtóval. És pont ilyen színű új pufik vannak.

A party tulajdonképpen ennyi. Nem annyira rossz, de szerintem nagyon kevés, nem is nevezhető teljesen partinak. És szerintem butaság ez az űrlényes szál. És az Alien Puffle még az eddigieknél is ezerszer rosszabb és gusztustalanabb.

Te mit gondolsz?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

30 hozzászólás a(z) Operation: Crustacean bejegyzéshez

  1. gSzabia szerint:

    Igaz ami igaz tényleg csúnya de azért egy ingyen pufit elfogadnék mégha bugos is az adoptálás nekem.

    Kedvelés

  2. geszti12 szerint:

    nekem is bugos az adobtálás és szerintem is nagyon csúnyák😛

    Kedvelés

  3. geszti12 szerint:

    nekem is bugos az adobtálás

    Kedvelés

  4. geszti12 szerint:

    hoppá kétszer elment

    Kedvelés

  5. Szandrinyo szerint:

    Én inkább csak egy eventnek nevezném, emlékeztet az Operation : Hot Sauce-ra.

    Kedvelés

  6. Gergo777 szerint:

    Nekem tetszenek ezek a pufik. Anno még a tradicionális egyetlen színű normális pufik érdekeltek csak, de ha már ennyi új jött ki, akkor az újak közül ez nekem még elmegy. Sokkal jobb, mint például egy kristály pufi. Na az a nevetséges.:)

    Aranyosak és mintha új dizájnjuk is lenne, ami szerintem egész jó.

    Kedvelik 2 ember

  7. csipsz1 szerint:

    Nekem nagyon tetszenek az új pufik, viszont az a rossz, h én már volam member, van egy csomó puffle wild-es meg kutya és macska pufim, azokat nem lehet törölni, és nem engedi hogy letöröljem azokat. Tulajdonképpen nem adoptálhatok alien pufit.

    UI.: Igazán növelhetnék már a nonmember puffle tartási limitet.

    Kedvelés

    • gSzabia szerint:

      nekem csak 3-am van mégse adoptálhatok

      Kedvelés

      • csipsz1 szerint:

        member vagy?

        Kedvelés

        • csipsz1 szerint:

          csak azért, mert ha igen, akkor adoptálhatsz 75-ig. ha nonmember vagy, akk csak 2-ig, kivéve, ha kóddal veszed.

          Kedvelés

          • gSzabia szerint:

            nem vagyok csak ugye nonmemberként jár a 2 de én utána kiváltottam egy zöldet a kódból, majd ugye app-on lehetett egy aranypufit venni a 10thannyversarykor, most küldtem el egy kéket, hogy legyen hely. így van 3-am azért lehetne ezekre az esetekre gondolni mert nekem mielőtt elküldtem lehetett 4 is. akkor most miért nem szedhetem fel az alien pufit? akkor még el kéne küldenem kettőt hogy 1 legyen és tudjak adoptálni alient és akkor lenne 2 de nincs élete eladni egy olyan pufit aminek van játéka, vagy arany és már ígyis különlegesnek érezzük magunk ha nonmember vagy és van aranypufid, de hogyha nem váltok ki zöld pufit és app-os vagyok akkor is eddig kijött volna4 mert volt a szivárvány pufis csak akkor még nem volt app-om, tehát akkor is most lenne 5 és akkor sem engedné?most megpróbálom majd app-on hátha sikerül mert aki gépen is és app-on is játszik annak lehetnek furcsa dolgai, pl egyszer a mine schack nekem úgy nézett ki nekem gépen, mint app-en, pl ott volt a szalag a mine előtt.tehát lehet hogy csak ilyen bug miatt nekem nem lehet gépen, de majd ott megpróbálom, de már amikor aranyat adoptálni akartam másodszorra, akkor sem engedte, mert lehet hogy csak egyszer lehetett

            Kedvelés

          • gSzabia szerint:

            paradoxon

            Kedvelés

          • gSzabia szerint:

            és sikerült, de elég hülyén van megcsinálva, mert ha egyszer leteszed, és nonmember vagy nem veheted fel. miért kellett a puffle creatures kategóriába rakni?

            Kedvelés

  8. legobalint60 szerint:

    Ez a prty szerintem elérte az ocsmány szintet, az Operation Puffle sokkal izgalmassabb volt, remélem azért ilyen elhagyagoltak mostanában a party mert a karácsonyi party egy nagyon király party lesz, vagy csak azért mert most volt a 10th anniversary…

    Kedvelés

    • Marcellm szerint:

      Egyet értek.

      Kedvelés

      • Kkrle szerint:

        2015 gyors áttekintése saját szemszögemből, a Holiday Party várható színvonalának megállapítása céljából (1-5 skálán)

        /1/ SW Rebels Takeover: ennél még a Prehistoric Party is jobb
        /2/ SoundStudio Party: több helyen ötletes, de kevés
        /3/ Puffle Party: kicsit jobb SoundStudio Party-nál
        /2/ Frozen Fever Party: unalmas, bár a fagyasztásos dolog nem olyan rossz
        /4/ The Fair: már nem olyan izgalmas, mint 2014-ben, de még így is jó
        /5/ júniusi EPF küldetések és Festival of Snow: szuper
        /2/ Inside Out Party: unalmas és kevés
        /5/ Fashion Festival: remek, izgalmas
        /1/ Descendants Party: mintha meg sem történt volna
        /5/ Anniversary Party: fergeteges
        /4/ Halloween Party: tökéletes, bár kicsit vontatott
        /2/ Operation: Crustacean: egyelőre unalmas és kevés

        Tekintve az elmúlt néhány hónap partijainak minőségét, és azt, hogy a szobák valószínűleg nagyrészt előző partikból lesznek visszahozva, én úgy gondolom, a 2015-ös Holiday Party a Halloween Party szintjét fogja elérni – csak persze sokkal meghittebb lesz – szerintem a 2013-ashoz lehet majd hasonlítani

        Az Astro TV adását látták. Majd sugárzok nekik pénz-, és kreativitásenergiát xd

        Kedvelés

  9. gSzabia szerint:

    Most nagyon osztogatják a pufikat, az annyversary partyn arany és két dínó pufi a halloween partin ghost puffle az operation crustacean-on 4 féle ufó puffle és valószínűleg a holyday partin vagy a kék vagy a kiszivárgások szerint piros kristály puffle lesz, tehát e négy party alatt 9 pufi vásárolható. ez azért sok. számoljuk ki az évet. 13+1+3+1+4+1vagy 0 vagy 2=23!? meg számoljuk ki mennyi pufi érhető el ha mindből egyet veszel: 10sima+1szivárvány+1 arany+6 dínó+ 1 kutya+ 1 macska+1 hóember+1 szellem+1 kék kristáy+ 12 vad+1egyszarvú+1 ufó =37 37-a 2014-es pufik=13 vagy 24 pufi 2014-es ami rengeteg

    Kedvelés

  10. Kkrle szerint:

    Hogy lehettem ilyen optimista??? De, ami még rosszabb, hogy lehetett ennyire szemét (bocsánat a kifejezésért, de akkor is szemét) a Team? Hiszen jól tudta, hogy a játékosok rendes karácsonyi partit akarnak, nem egy újabb Merry Walrus-t, csak Holiday Party néven…
    http://clubpenguinspace.com/club-penguin-holiday-party-2015-rooms-music-dialogue-and-more/

    Kedvelés

    • gSzabia szerint:

      De milyen jó hogy jan 6-ig tart majd, vízkeresztig.

      Kedvelik 1 személy

    • Kkrle szerint:

      Na, jó, legalább Holiday Party, és az UFO-s sztori folytatása… biztos ők hozzák majd a 3D-sítést….

      Egyébként az lehetséges, h ez az egész mizéria 2012 végén/2013 elején a régi Team-mel arra ment ki, hogy a játékot teljes körűen felújítsák (mondjuk a Disney kérésére), hogy ,,megfeleljen a kor követelményeinek”, és ezzel úgymond elzavarják a ,,régimódi” Billybob-ékat? És akkor világos, hogy mért is foglalkoztak annyit az app-es 3D-vel, meg egyáltalán Spike Hike-ról mért lehetett ilyen ritkán hallani – mert az, hogy elkészítik a Migratort 3D-ben, meg kidolgoznak pingvin mozgásokat és egyéni ruha készítőt, ennyit nem éri meg csak az alkalmazásra áldozni…

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

