Descendants Takeover Értékelés

Nemrég jelent meg a Disney Channel-en egy új film, a “Descendants”, magyarul “Utódok”, ezért tartottak egy partinak nem nevezhető eseményt a Club Penguin-en.

Összesen 3 szoba volt, a sziget keleti oldalán, és emiatt nem nevezném partinak.

A fő szoba Mine Shack volt, habár belépésnél nem oda érkeztünk:

File:Descendants Party Mine Shack.png

Alapvetően a grafika nem rossz, de a nem túl különleges a szoba, nincs benne semmi érdekes, szerintem.

File:Descendants Party School.png

A School sem olyan jó, itt már a grafikával van egy kis gondom és szerintem elég gagyi is. Az egyetlen jó dolog benne és az egész party-ban is az az, hogy lehetett amőbázni a táblával.

File:Descendants Party Iceberg.png

Ez a szoba volt viszonylag a legjobb, de sok mindenre csak az Ice Berg-re nem hasonlít. Annak örültem, hogy töbnyire visszatértek a fekete kontúrok.

A zenék gagyik voltak mind, engem nem fogott meg egyik sem, sőt néha idegesítettek is.

 

Feladat egyáltalán nem volt. Csak első belépésnél feljött az ablak, amiből a memberek elvehették a komplett szereplő jelmezeket egyszerre, ami egy elég rossz ötlet szerintem, illetve mindenki kézbe fogható tárgyakat.

Tehát így folyamatossága egyáltalán nem volt.

A cuccok átlagosan gagyik, leginkább a reklám jelmezek miatt, de néhány kiegészítő nem olyan rossz.

 

Összességében mivel egy gagyi reklám party, nem egyedi. Nagyon alacsony színvonalú, bármiféle folyamatosság, vagy visszahúzó erő nélkül. Mint mondtam, az egyetlen jó az amőba játék. Szerintem semmi létjogosultsága nincs így, mert lehetett volna egy Medieval Party ezekkel a szobákkal, de nem, hanem egy teljesen jelentéktelen eventet csaptak össze. De legalább nem úgy lett nagyon rossz, hogy hangsúlyt fektettek rá, hanem koncentrálhattak az Anniversary Party-ra.

Pontozás:

Reklámokból tűnt: 3 p

Valójában: 0.1 p

Tehát ez nem csak 2015 legrosszabb eseménye, hanem újabb alsó rekord az egész CP történetében szerintem.

 

 

Valamint emellett a sziget túlsó végén volt egy remek event, a “Beszélj úgy, mint egy kalóz nap” alkalmából.

File:Talk Like a Pirate Day Beach.png

Jól fel volt díszítve egyszerűen, de egyediséggel, az egész szuperül nézett ki. Visszahozták a régi kalóz fejkendőt, ami nem rossz és tökéletesen elég. És az a jó, hogy nem volt bejelentve, hogy event lesz, csak megírták, hogy tartanak valamit ezzel a nappal kapcsolatban és én csak egy összejövetelre gondoltam. Szóval jó meglepetés volt.

6.1 pontot adok.

Te mit gondolsz?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

2 hozzászólás a(z) Descendants Takeover Értékelés bejegyzéshez

  1. gSzabia szerint:

    ööö. ennél kisebb pontszámot még akarva sem szerezhet a CP.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

