Csütörtöki Frissítések

Megérkeztek a küldetések.

Amikor belépünk, a Town-ban az Op: Puffle zenéje megy és a Director köszönt:

A “Go There!”-re kattintva a Command Room-ba érkezünk, ahol a ruhásszekrényes részt átalakították:

Innen érhetőek el a régi PSA Missziók, egyelőre az első 4, hetente jelennek meg négyesével:

Mivel én már akkor megcsináltam teljesen őket, amikor még a VR Room-ból lehetett elérni, nekem ki van pipálva mint alapból.

A küldetések a régiek maradtak, ha megoldottuk a fő feladatot, akkor elvehetjük a kitüntetést, és ha a mellék feladatot is, akkor az ajándékot is, persze ha még nincsenek meg.

Emellett mindig kapunk 45 medált, amikből felszereléseket lehet venni a Spy Gear Catalog-ban. A különleges osztagok ruháihoz különleges táncok társulnak, amik szerintem nagyon szuperek.

Ha mind a négyet teljesítettük megint a Director szól:

Szerintem nagyon jó ötlet, hogy visszatették a régi missziókat, mivel ezek az egyik legjobb alkotások, komplettek, nagyon részletesen kidolgozottak, az egész szuper. Plusz akik nem tudták megszerezni eddig a hiánya miatt, most megszerezhetik a kitüntetéseket. Remélem maradandó.

 

Továbbá

Megjelent az új pin:

A Mall-ban található.

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

9 hozzászólás a(z) Csütörtöki Frissítések bejegyzéshez

  1. Csipike2 szerint:

    Azért én úgy gondolom, hogy a küldetések visszarakása 1 jó pont, viszont az, hogy kivették a Stage-t a játékból, azt felháborítónak tartom? Minek kellett kivenni? Túl sok lenne vele a munka, hogy 4/5 hetente megváltoztassák a színdarabot? Mert a Puffle Mall-al ugye nincs semmi munka, ráadásul csak egy normál szoba, ahol SEMMIT AZ ÉG VILÁGON nem lehet csinálni, max. trollkodni a mozgólépcsőn… bocs hogy itt dühöngtem ki magam dehát valahol azt is kell 😛

    Kedvelés

  2. kkrle szerint:

    Azért kár, hogy csak a blogot újítják fel – a naptár képe a régi honlap benyomását keltette bennem… na mindegy.

    Kedvelés

  3. kkrle szerint:

    Amúgy valaki tud valamit a CP Army- ról, vagy miről? Elég furcsa…

    Kedvelés

  4. kkrle szerint:

    Ja, látom, utánanéztem – hát, nem túl barátságos…

    Kedvelés

  5. tamas972 szerint:

    Frissült a clubherbert.com! Amúgy nekem kicsit fura érzés az, hogy már 2. alkalommal élem meg azt, hogy kijönnek ugyan ezek a küldetések 😀

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

