Csütörtöki Frissítések

A partit meghosszabbították egy héttel, de frissítések megérkeztek.

1. Mall

Sajnos megérkezett a Mall. A térképen is megváltoztatták az épületet. Kívülről olyan, mint a School & Skate Party-n:

Belül is nagyjából olyan, de kicsit változtattak rajta:

A Costume Trunk katalógus még itt van. Nekem csak az a bajom, hogy nem igazán lehet csinálni itt semmit és nem is érdekes, na meg persze, hogy a Stage-t cserélték le.

De szerencsére az Igloo Catalog-ba megérkezett a Stage Igloo:

Szerintem tök jó, olyan, mint az eredeti Stage. Csak a pingvin az iglukban nagyobb és emiatt kicsit furcsa:

És ebben az a jó, hogy szinte bármit be lehet rendezni az iglu cuccokkal, amik még régebbről vannak és mindenféle témájúak, plusz a Puffle Kalapokat is igazíthatjuk ehhez::

Szerintem ez egy nagyon szuper dolog, régebben is gondoltam arra, ha már nem csinálnak új előadást, akkor megadhatnák a lehetőséget, hogy mi berendezzünk egyet és azt megoszthatnánk, mint a SoundStuido-s számokat.

 

2. Spy Gear

És a Penguin Style-ban vagy egy “titkos” részleg, ahol megírták, hogy Június 11-től a memberek különleges ügynök ruhákat kaphatnak:

Te várod az EPF-es akciókat?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

12 hozzászólás a(z) Csütörtöki Frissítések bejegyzéshez

  1. Gergo777 szerint:

    Nem olyan rossz ez a frissítés szerintem. A Mall elég sok szerepjátéknak ad helyet. Lehetsz eladó, pincér stb. A saját igludban pedig saját színdarabot rendezhetsz be. Sokkal több kreativitást jelent így. Az utolsó új színdarab 2011-ben volt. Itt volt az ideje a váltásnak. Ha már nem csinálnak újat, nem lehet a végsőkig vinni a semmit. Volt olyan előadás, amelyik 10-szer tért vissza. Vannak dolgok, amit el kell engedni. Nehéz, de szerintem ez nem volt rossz elképzelés. A Plaza-ba amúgy is jobban illik a Mall.

    Kedvelés

    • 12horcsa szerint:

      Teljesen egyetertek veled ☺

      Kedvelés

    • Balib3 szerint:

      Csak az a gond szerintem, hogy a mall végül semmi újat nem adott. Szerepjátékra, ha eladó akarsz lenni, ott a gift shop és a pet shop. Ha pincér akarsz lenni, ott a pizza parlor. Tehát szerepjáték terén sem nyújt semmi újat. Ráadásul normális funkciója sincs. A Stage legalább időről időre változott. Ha nekünk, akik évek óta játszanak nem is, de az új játékosoknak nyújthatott még így is újdonságokat. Azt nem értem, hogy miért nem volt sokkal kézenfekvőbb a megoldás, hogy néha napján összedobjanak +1 előadást. A stage iglu teljesen jó, de sovány vigasz. Aki színdarabot akart berendezni, annak eddig is ott volt ez az iglu.

      Szóval ezzel sem újítottak nagyot. Én így is, úgy is úgy érzem, hogy ezzel csak kevesebb lett a játék. Persze ez az én véleményem, másoknak ettől még tetszhet a mall.

      Kedvelik 1 személy

  2. benyec szerint:

    Én azt gondolom hogy a mall oda illik a plaza-ba de ott nagyon semmit sem tudsz csinálni csak mozgólépcsőzni meg az érmét dobálni a szerepjáték nem igazán erős ott annyit tudsz csinálni mondjuk a ruhaforgóhoz (én úgy mondom ahol a pólók,nadrágok vannak)mész aztán mögé és át veszed a ruhádat.Még annyi hogyha a club penguin magyar nyelven megjelenne akkor hogy nézne ki az event?Ja nekem az új stage igloo nem tudom hogy tetszik-e?

    Kedvelés

  3. benyec szerint:

    Hát nem birok dönteni hogy tetszik e mert lehet saját színdarabod de kicsit csúnya.

    Kedvelés

  4. kkrle szerint:

    Bocsi, azt hittem, h nem kaptad meg…

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

