Hírek

Érkeztek fontos hírek.

1. Fair, Rainbow Puffle Celebration

Most már az összes cucc elérhető a Fair-en:

Visszahoztak pár régebbi cuccot és ez így oldották meg, hogy akinek meg volt a vödör kalap, annak aznap alapból ki volt pipálva, mint a Frozen Fever Party-n. A Pattogatott kukorica esetében én viszont kaptam egy második ugyanolyan cuccot, szóval kicsit furán lett megcsinálva.

Illetve aki az alkalmazáson kezdettől mindennap elvette a cuccokat az már a végére ért, de ez nem úgy működik mint a Fair-en, hanem egy nap csak egyet lehet elvenni, ha nem veszed el, akkor a következő nap kell és így csúszik az egész. Szerintem ez nem a legjobb megoldás, mert aki mondjuk a végén kezdené el a cuccok gyűjtését, már nem tudná összeszedni az összeset.

 

2. A Stage megszüntetése

Sajnos lesz egy a Recycle Plant leváltásával felérő frissítés borzadály. A jelenlegi Stage helyére visszahozzák a Mall-t, amit a School & Skate Party-n láthattunk először. Ezt megírta az újság:

Nem értem, mire jó, és azt sem, hogy miért és hogyan szavazhatta meg a közönség, hogy a Mall sokkal jobb, mint a Stage. Ez eléggé butító irány.

Erről megosztottak egy sneak peek kép sorozatot:

Az első képen maga a Mall látható, a második képen az új Stage Iglu, amit készítenek csütörtökre, illetve a harmadikon egy régebbi Bútor, ami szintén a színházhoz kapcsolódik.

Amúgy szerintem a Mall-nak semmi értelme, mert nem lehet igazán semmit sem csinálni, csak mozgólépcsőzni és most el fognak helyezni egy katalógust is, amiben valószínűleg az összes többi katalógus tartalma benne lesz, és erre hivatkoztak, hogy a színészkedni vágyók megvehetik innen a cuccokat és majd elérhető lesz a memberek számára a fenti Stage Iglu, plusz hogy “tartogatnak még meglepetéseket”. Én inkább már nem fűzök ehhez semmit.

 

3. Június menete

Habár ez az egy hír elég rémes, de érkezett egy izgalmas sneak peek is, amiben Megg leírta a következő hónap, azaz Június tervezetét:

Tehát 4-én hozzák be a Mall-t. 8-án nem hiszem, hogy a CP menetéhez szorosan kapcsolódik, de ez van írva, hogy Sütiket hozni! – szerintem ezzel meg csak magát emlékezeti valamire. 10-én lesz valamiféle Sled Racer Kihívás, kíváncsi vagyok, milyen formában.

És most jön az érdekesség, mivel nem lesz egy party ebben a hónapban. Helyette visszahozzák elvileg a régi Mission-öket, és minden héten megjelenik 3 új. Illetve az app-on lesz valamiféle királyi/nemesi témájú event. És 28-án fogják bejelenteni a júliusi partit, ami talán egy zenés témájú dolog lesz talán, esetleg egy reklám, mert  24-ére egy különleges stúdió találkozás van kiírva.

És az indoklása annak, hogy nincs party júniusban, hanem a régebbiket hozzák vissza, (ami szerintem elég jó ötletnek tűnik), hogy az elkövetkezendő nagy partikra koncentráljanak, mint a 10. azaz TIZEDIK évfordulója a  CP megnyitásának, ami elég szép kor, nem csoda hogy próbálnak valami nagyot csinálni.

Én mindenesetre a legjobbakat remélem, és hogy a Cp nem hagyja abba a jó irányba való haladást.

 

És Gergo777 vette a fáradtságot és lefordította azt a bejegyzést, amit Screenhog, a CP egyik legrégebbi fejlesztője és művésze írta arról, hogy a Cp-nek hogyan kellene véget érnie, ezt a bejegyzést a Club Penguin Változik! III. bejegyzésben is említettem. Tehát ITT érhető el a fordított bejegyzés Gergo777 oldalán. Köszönöm neki, hogy ezt megosztotta itt.

Te mit gondolsz?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

Reklámok

9 Responses to Hírek

  1. pirospingu szerint:

    Kezdték már pedzegetni a Színház bezárását. 😦 Szerintem a generáció műveletlenségét (akár tudat alatt) jelzi, hogy meglehet tenni azt, hogy a színházat, azaz az értelmiség helye, lecserélődik a mostanában nagyon népszerű plázákra. 😦

    Kedvelés

    • Marcellm szerint:

      Pontosan. Csak itt ebben a plázában nem lehet majd semmit sem csinálni.

      Kedvelés

    • Balib3 szerint:

      Erre gondoltam már én is. Régen a cp valamilyen értéket képviselt. Valamiféle jóra nevelő szándék látszódott a régi események alatt. Pl az újrahasznosító szobával a környezetvédelemre hívták fel a figyelmet. A színház pedig plusz egy hely volt , ami helyet adott a kreativitásnak. Erre mindkettőt kidobják. Helytte betesznek egy plázát, ami max azt üzeni hogy vegyél meg mindent, mert a vásárlás boldoggá tesz. Lehet hogy túl sokat látok ebben az egészben, de valahogy ez az üzenet jön le nekem ebből a cseréből.

      Kedvelés

      • Balib3 szerint:

        Persze ez jópár játékos akarata volt. Páran írták twitteren, hogy mindenki küldjön nekik e-mailt, hogy cseréljék le a mallra a staget. Nem értem miért vannak ennyire oda érte. Mindegy is. Már így is túlbeszéltem a témát.

        Kedvelés

  2. kkrle szerint:

    A királyi témájú csak meet-up, úgyhogy az app-en sem lesz parti.

    Kedvelés

  3. kkrle szerint:

    Ja, bocs, rosszat olvastam 😀

    Kedvelés

  4. gSzabia szerint:

    Legalább lehetne venni valamit a Mall-ban mert a színházi ruhákat lehet csak beszerezni,azokat is csak membereknek.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

