Csütörtöki Frissítések

Érkezett pár frissítés és érdekes hírek.

1. Stage

Visszatért a színházba, valószínűleg a “Bosszúállók: Ultron kora” c. film premierjének tiszteletére (ami miatt visszatért pár szuperhős jelmez is a Penguin Style-ba) a Squidzoid vs. Shadow Guy & Gamma Gal előadás:

És meg is fog jelenni egy vadonatúj képregény Shadow Guy-ról ás Gamma Gal-ról 21-én, az újság szerint:

Kíváncsi vagyok, hogy pontosan mi is lesz ez.

 

2. Rainbow Puffle Event

Mint tudjuk, az App-en 21-én nem Fair, hanem egy különleges Szivárvány Puffle Ünnep lesz.

De nem csak annyi, hogy vannak szivárvány díszek és pufik a sziget körül, hanem értelemszerűen megjelenik a Rainbow Puffle a party alatt adoptálható formában, mert ugye nem lehet feljutni az App-on a Cloud Forest-be. És ami szerintem egy elég jó dolog, hogy bárki adoptálhatja, függetlenül a memberségtől.

 

3. Snow Sculpture Showcase 2015

Újra megtartanak majd egy remek eseményt, a Snow Sculpture Showcase-t, ami már nagyon rég óta nem volt.

2007:

2009:

És most is nekünk kell beküldeni műveket, amik közül kiválasztanak párat és felteszik a CP-re, mint hószobrot. A műveket itt lehet beküldeni:

www.clubpenguin.com/send

Először meg kell adni a pingvined nevét és jelszavát, aztán pedig fel lehet tölteni a képet.

 

4. Sled Racer App Golden Goggles

Mint ígérték, aki a Sled Racer App-on a baráti lista élén van, az kap egy arany sisakot:

Screenshot_2015-05-07-22-23-37

Ezt ha már megkaptad, mindig viselni fogja a játékban a pingvined:

Screenshot_2015-05-07-22-27-04

Illetve az eredménykijelzőn is fel van tüntetve, hogy kiknek van ilyen sapkája:

Screenshot_2015-05-07-22-26-50

És természetesen ez egy Club Penguin-en is viselhető Head Item:

Screenshot_2015-05-07-22-35-20

Szerintem nagyon jópofa, csak lehetne egy kis különleges képessége is, szerintem.

Te várod a partikat?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

11 hozzászólás a(z) Csütörtöki Frissítések bejegyzéshez

  1. Balib3 szerint:

    Nemsemmi hogy 6 év után végre visszahozzák ezt a szobor készítős cuccot. 🙂 Komolyan egyre jobban tetszik amit csinálnak. Egyébként csak én nem tudok bejelentkezni már napok óta?

    Kedvelés

  2. Gergo777 szerint:

    Vajon megéli-e a játék a 10 évet? Hmm…

    Kedvelés

  3. gSzabia szerint:

    Mt letöltöltöttem az app-et (az igazi CP alkakalmazást), és látom, hogy neked is több ruha helyén egy ! van. miért?

    Kedvelés

  4. gSzabia szerint:

    Most a barátlistán eléd kerültem, mégsem kaptam meg a golden googlest, pedig vasárnap volt, és te voltál ag első listán. Pontosan mit kell elérnem? Vagy csak visszaelőztél?

    Kedvelés

  5. gSzabia szerint:

    Aha, már másoknak is volt, utánanéztem.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

