Csütörtöki Frissítések

A Sound Studio Partinak vége, de érkezett pár frissítés és fontos hírek.

1. Visszatért az “Space Adventure: Planet Y” c. előadás:

Én speciel ezt az előadást nem annyira szeretem, de ettől függetlenül ez is jó.

 

2. Ski Lodge Renováció

Az új újságban megjelent egy cikk PH terveiről:

‘Napot haverok! Híreim vannak a számotokra! Nagy terveim vannak a Kunyhó felújításával kapcsolatban. A Padlás egy nagyszerű hely lenne a sziget relikviáinak tárolására. Hozzátok a légkalapácsaitokat és segítsetek felrázni a dolgokat! A Mine-ban szerezhetitek meg őket. […]

És Polo közzétett egy szobarészletet valószínűleg az új Ski Lodge-ból:

Közvetlen hivatkozás a képhez

Végül is nem néz ki rosszul. Ha kicsit hasonló lesz az új stílus a Coffee Shop-éhoz, persze megtartva a klasszikus Ski Lodge elemeket, akkor még egész jó is lehet.

Bár alapvetően nem annyira örülök a felújítás ötletének, mivel még régebben írtam, hogy egyáltalán nem ellenzem a fejlesztést, ha jó és értelmes, de nem szükséges mindenhol, és egyensúlyt kell tartani, hogy a régi játékosok is élvezhessék továbbra a régi, otthonos helyeket. A Ski Lodge szerintem pont ilyen. Ugye nekem a legtöbb régi szoba nem annyira tetszik grafikai szempontból, de a Ski Lodge, ahogy van, úgy teljesen jó, akárcsak a Light House és pár másik régebbi szoba, amit már 2013-14-ben sajnos renováltak. Mindenesetre várom a kész szobákat.

 

Illetve írtam még a bejegyzésben, hogy látott újabb vadon élő pufikat, de még meg kell győződnie, hogy készen állunk-e rá. És több infót később ad majd. Szerintem ez a Puffle Party-ira utal már, hiszen az lesz idén márciusban. Remélem idén jobb lesz, mint tavaly, ha már csak a 2013-as PP hangulatát visszahoznák, az sem lenne rossz.

 

3. Pi Day

Még februárban volt egy szavazás, hogy milyen igazából megtartandó ünnepet látnánk szívesen a CP-n és legtöbben erre, azaz a ∏ számnak a napjára szavaztak, amit értelemszerűen március 14-én tartanak (3.14). És mivel angolul ugyanúgy ejtik mint a “pie” azaz pite szót, így hozzákapcsolódott és március 14 a maték és ∏-ték napja lett.

Tehát ez lesz megtartva jövőhéten. Valószínűleg egy mini event lesz, talán 2 szobás és az iskolához lesz köze. Én várom, mert érdekesen hangzik.

 

4. Új Pin

Megjelent az új Pin:

A Cove-ban található.

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

Vélemény, hozzászólás?

