Star Wars Rebels Takeover Értékelés

Sajnos a 2015-ös évet már egy gagyi reklám partival kellett kezdeni. De ez egy újabb mélypont sajnos a CP történetében, szerintem.

Eleve a szobák nem éppen a legjobban kidolgozottak. Igazából egyik feldíszített szoba sem tetszett. Mindegyik egyformán gagyi volt szerintem. Nekem eleve már a stílus sem jön be, persze biztosan van akinek tetszik, de legfőképp a kivitelezéssel van bajom. Sajnos most is jelentkezik, hogy nincs fekete kontúr és emiatt egyáltalán nem néznek ki jól a dolgok, nem értem miért ebbe az irányba halad a grafika.

Igazából egy szobát találtam ötletesnek és jópofának:

File:Party1starwarsrebels.png

De ez is a Future Partis űr szoba átalakított változata. Szóval a szobák számomra nagyon unalmasak voltak, bár szerintem a téma miatt látom így. És persze megint nagyon kevés szoba, csak a 7 alapszoba és még 2 party szoba, sajnos ez is alig nevezhető partinak, mert a party értéke nem sok, CP-n való létjogosultsága pedig szerintem nincs.

Szerintem a zene nagyon gagyi volt, csak SW-os zenék voltak, tele zajjal és a beltéri feldíszítetlen szobákba berakták a leggagyibb Future Partis zenéket, de a sorozat és a film zenéi viszonylag jól vannak megkomponálva, csak nem illenek a CP-hez.

 

A feladat teljesen Pirate Party mintájára készült, mondhatni másolat, a sémát is leszámítva. De most legalább a Pirate Partival ellentétben, valamelyest sokrétűek voltak a feladatok.

Kicsit ötletes, hogy egy nap 2 ember által ránk bízott feladatot teljesíthetünk, de nagyon egyszerű és gagyi feladatok voltak, 5 perc sem az elvégzésük és napokat kell várni, hogy jöjjön a következő 2 egyszerű feladat. Amúgy sem túl jó a felépítés, de így még inkább csak húzza le. Ráadásul a kezdésekkel volt egy bug, ami miatt minden későbbi feladatot egy nappal előbb meg lehetett csinálni. Szóval nem volt túl jól szervezve, most sem.

A legutolsó különleges feladat sem a legjobb:

File:Party2starwarsrebels.png

A rohamosztagosok egyáltalán nem találnak el és kicsit erőszakos is a dolog. Az Inkvizítoros dolog gagyi, ez is teljesen olyan, mint a rákvezérrel a csata. És nincs is sok értelme szerintem.

És ezután a feladat után kezdhettük a Jedi-vé válást kardozással. Ez technikailag nem rossz fogás, de nem volt jól megcsinálva, mert a leírás volt a legelső a feladatoknál és ezt volt teljesen elhíresztelve, de csak a végén volt. A menete teljesen olyan volt, mint a Pirate Partin, csak itt annyira sem volt értelme. Így a gagyi feladat miatt a folyamatosság nagyon gyér volt, csak 3 napon keresztül kellett fellépni a feladat miatt, amúgy a parti miatt nem léptem volna fel.

A cuccok most is gagyik, természetesen a téma miatt, de most sem volt olyan sok, de azért még egy kicsivel lehetne kevesebb.

A háttérsztori nincs jól kidolgozva, sőt hülyeség, hogy csak mert leszáll a Ghost a szigeten, ezért a sziget egy idegen bolygóvá válik. Mellesleg az is tisztázatlan, hogy honnan jött a Ghost és miért, de ilyeneken már nem is akadok fenn. Mindenesetre most szerencsére nem vonták bele Herbertet és nem lett még zavarosabb a történet, csak meg maradt az alap értelmetlennek.

Összességében nagyon “jó” ötlet már egy gusztustalan partival kezdeni a 2015-ös évet, eléggé előremutató. Nem egyedi a party, a hangulata pocsék, szóval az egész party egy nagy silányság, de már nem borít ki annyira, mint 2013-ban az első ehhez hasonló minőségű, nem CP-re való “partik”, de ez mégis rosszabb az első SW Takeover-nél szerintem. (Amúgy kicsit rövid lett a bejegyzés, de már nincs túl sok mondanivalóm erről.)

Pontozás:

Reklámokból tűnt: 0.2 p

Valójában: 0.2 p

Tehát én előre megelőlegezem a 2015-ös legrosszabb party címét ennek. Remélem lejjebb már nincs.

Te mit gondolsz?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

2 hozzászólás a(z) Star Wars Rebels Takeover Értékelés bejegyzéshez

  1. Balib3 szerint:

    És holnap már itt is van a sound studio party. Valószínűleg ennél sokkal jobb lesz, már csak azért is, mert ahhoz nem kell sztorit írni, így legalább nem rontják tovább a játék történetét. De őszintén szólva nem vagyok túl bizakodó.

    Kedvelés

  2. Kkrle szerint:

    Teljes mértékben egyetértek, főleg, hogy magát a sorozatot sem kedvelem túlságosan. Én is csak a feladatok miatt léptem fel, egyébként nem, bár mostanában eleve zsúfoltak a heteim, de hogyha tényleg érdekelne pl. a szerintem jónak ígérkező SoundStudio Party, egész biztos szakítanék rá több időt is, nem úgy, mint az ilyen, összecsapott, ötlettelen, és még egy rakás negatív jelzővel illethető, partinak nevezett valamikre, amikből már volt jópár az utóbbi időkben. 😦

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

