Pénteki Frissítések #Frissítve

Újra nem csütörtökön érkeztek a frissítések és vannak hírek is:

1. Karácsonyi Karnevál

Már van egy karácsonyhoz kapcsolódó Merry Walrus Mini-event. Ezért a Ski Village már karácsonyira van feldíszítve:

Csak azt nem értem, hogy nem csak a hozzáadott dolgoknak, hanem egyes eredetei szoba elemeknek is kivették a fekete kontúrját. Ez egy kicsit nem tetszik nekem.

Innen nyílik a mozgó szoba:

Szerintem nagyon jópofa, ez a felvonulási kocsi.

Ezen is vannak kijáratok útközben:

Szerintem nagyon jó, csak nem értem miért külön tették, de mindegy.

 

2. Decemberi Party

És ez az egész Merry Walrus egy érdekes dolog, mivel ez lesz a neve idén a “Holiday Party”-nak:

Igazából tavaly sem volt egyértelműen hivatalosan kijelentve, hogy Holiday Party neve, lehetett akár Coins for Change Party is. És idén a cél a partival kapcsolatban, hogy megtartsanak mindenféle hagyományt a világ körül. Elég érdekesen hangzik, hogy az összes ünnepi időszakhoz kapcsolódó mindenféle vallási hagyományt egy partiba akarnak összetenni, már ha jól értelmeztem, amit ezzel akartak mondani. Mindenesetre remélem idén sem térnek el a megszokottól ezek ellenére.

A party kapcsán megjelent egy decemberi sneak peek képsor is:

Az első a parádéról van, a második a Merry Walrus meséből és harmadik talán a party egy szobarészlete. Valamint írták, hogy a party során mindenki kap egy első kiadású sapkát is.

 

A party mellett 18-án a Club Penguin App is kijön Androidra!!! 

És már a party is menni fog rajta. Én már nagyon várom. Remélem akadálymentes lesz a kiadás, és Magyarországon is elérhető lesz.

 

2. We Wish You A Merry Walrus

Új kép (6)

A fentiek kapcsán felmerülhet, hogy mi is ez a Merry Walrus dolog: A We Wish You A Merry Walrus (azaz Boldog Roztmárt Kívánuk) egy Club Penguin és Disney Interactive által készített TV műsor lesz. Ez a Club Penguin történetének első teljes hosszúságú ünnepi műsora. A Club Penguin-en tartandó karácsonyi ünnepről szól, és ez kicsit eltér az emberekétől, mert a pingvinek sok mindent másképp csinálnak, mint mondták. Például Télapó helyett a pingvineknél egy Rozmár (Walrus) van. A Disney Channel-en lesz majd a premier az Egyesült Királyságban 17-én. Azt nem tudni, hogy lefordítják-e és leadják Magyarországon is, de remélem igen.

A show készítéséről közzétettek egy videót:

Mint láthatjuk Stop-motion animációval készül:

Ami szerintem nem a legigényesebb fajta, de kétségkívül nagyon  precizitás- és időigényes munka:

Ami nagyon tiszteletreméltó és kreatív. Szerintem szuper jó lesz.

És ebben a mesében szerepleni fognak Kék Kristály Pufik is:

Ők húzzák a Rozmár szánját és elvileg nagyon varázslatosak.

Nagyon érdekesen hangzik, mert ők sem a gagyibb állat-puffle keverékek közé tartozónak tűnnek.

 

3. A Coins for Change is visszatér

Mint írták Coins for Change is lesz idén. Már most elkezdték, mivel minden pénz amit az új cuccokra költünk a Penguin Style katalógusban, már arra megy:

Viszont idén sincsenek elszeparálva a különböző célok. Emellett a katalógusban számos ingyen cucc van:

Szerintem most eléggé kitettek magukért, legalább ötletelés terén.

 

4. Új Előadás

Visszahozták a Humbug Holiday-t, mint minden Karácsonykor.

Szerintem ez is az egyik legjobb előadás, főleg a zene.

 

5. Puffle Wild App

Az alkalmazás és nem rég lett elérhető mindenhol iOS-en, ezért közzé tettek egy újabb zenei videót:

Szerintem nagyon vicces és ötletes, de önmagában az állat puffle ötletet még nem igazán kedvelem.

 

6. Új Szavazás

A magyar változat:

MINDENKINEK BOLDOG MIKULÁST!

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

16 Responses to Pénteki Frissítések #Frissítve

  1. 12horcsa szerint:

    Köszönöm, hogy megcsináltad, nem nagyon értettem ezt az egész Merry Walrus dolgot. Én kíváncsi vagyok, szerintem biztos jó dolgot találtak ki, hogyha eltérnek a “szokásostól”. 🙂 Nekem is tetszik a parádé,bár jobb lett volna, ha lett volna valami kis feladat, vagy ilyesmi. Amúgy lenne pár észrevételem: a PuffleWild videó alatt azt írtad, hogy állít és azt írtad a szavzás alá, hogy íhrek. De amúgy nagyon tetszik. 🙂

    Kedvelés

  2. Csipike2 szerint:

    Óóó! 😀 Remélem a kristály pufik bekerülnek a játékba! 😀 Az arany pufii óta nekem ez tetszik a legjobban! 🙂

    Kedvelés

  3. 12horcsa szerint:

    Frissült a member oldal, és benne van, hogy lehet majd adoptálni kristály pufikat. 🙂

    Kedvelés

  4. 12horcsa szerint:

    Mindenesetre én várom a holnapi frissítést 😉

    Kedvelés

  5. Balib3 szerint:

    2009 óta most először nem vettem fel az aktuális pint. Megtört egy hagyomány… :/ 🙂

    Kedvelés

  6. Balib3 szerint:

    ÚJ unlock kód: yourgift

    Kedvelés

  7. Balib3 szerint:

    Újabb seneak peek jelent meg a filmből. Remélem valaki felteszi majd youtube-ra, mert nem hiszem hogy itthon leadják.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

