Csütörtöki Frissítések #Frissítve

Érkezett pár fontos frissítés újra.

Ha belépünk megjelenik Gary és Gariwald:

Gariwald, mint paranormális nyomozó, felfedezte, hogy a Puffle Hotel-ben is történik valami természet feletti.

 

1. Puffle Hotel

Már fel van díszítve a Puffle Hotel:

Mind 3 szintjén:

Szerintem nagyon jól néznek ki. Az utolsó kicsit kevéssé hangsúlyos a nyitottsága miatt, de majd a háttérrel biztosan sokkal jobb lesz.

Ugye azért van már feldíszítve, mert ez lesz az idei Halloween Party fő helyszíne, a kísértet szálloda.  Illetve elvileg már észlelhetők voltak különös jelenségek itt. Ahogyan az újságban is megjelent erről egy cikk:

Tehát Gariwald már teljesen felkészült a szellem vadászatra antik csapdákkal. Elég érdekes történet, de jópofa.

Tehát a partin talán ős is mascot lesz Gary mellett.

 

2. Player Card

Mint ígérték, frissítették a Player Card-ok Item rendezési rendszerét. Eddig a megjelenés dátumától függően voltak rendezve, tehát ha mondjuk 2012-ben vettünk egy olyan cuccot, ami 2009-ben jelent meg, az a többi akkori (2009-es) cucc között jelent meg.

Az újítás most az, hogy a megvétel sorrendjében vannak rendezve a cuccok tehát ha most veszünk egy 2010-es jelmezt az egy 2014-es ruha után fog megjelenni:

De a cuccok csak az idei év áprilisáig visszamenően vannak eszerint el rendezve, ha jól láttam. Ezek után jönnek az Unlock cuccok a kiállítás dátuma szerint VISSZAFELÉ rendezve. Ezután pedig a többi cucc, szintén eszerint, tehát csak az eddigi sorrendet fordították meg. Ez így egy kicsit eléggé össze van kutyulva. Sokkal jobb enne, ha egyrészt kiválaszthatnánk, hogy melyik nézetet szeretnénk, mivel szerintem is sokkal jobbak a régebbi cuccok, az újakat egyáltalán nem is használom, maximum egyszer-kétszer pár kivételes darabot. Másrészt az sem lenne utolsó, ha akkor legalább nem lennének így megkeverve, szerintem kissé átláthatatlan ez a rendszer.

 

3. Sound Studio

Érkezett egy különleges újítás. Mint reméltem, megjelent egy újabb kiválasztható zenei stílus:

Szerintem szuper. Persze nem egy DJ3000, de megteszi.

 

3. Új Puffle Fajok

2014 a Puffle-k éveként is ismeretes. És nemrég bejelentették, hogy még egyáltalán nincs vége az évnek ilyen szempontból. Még jó sok puffle vár a vadonban a felfedezésre:

A Halloween Party-n majd Kísértet Pufikat foghatunk el, ami szerintem a jobb felső kép.

A Bal Felső hasonlít egy dínó puffle bőrére, talán egy Sárkány Puffle.

A Bal Alsó egy kicsit emlékeztet a Chicken Puffle-re, de nem vagyok benne biztos.

A Középső vagy egy UFO szem, vagy valamilyen kisállat orra.

A Jobb Alsóról egyáltalán nem tudom.

Mint írtam már többször, nagyon nincs ínyemre ez a “Puffle Creature Mánia”. szerintem eléggé idegen a CP-től, de persze van akinek tetszik.

 

4. Új Pin

Megjelent az új pin:

A Mine-ban található.

Te milyen alternatív pufikat látnál szívesen?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

Reklámok

4 Responses to Csütörtöki Frissítések #Frissítve

  1. mimi17740 szerint:

    Megjegyzés: A kísértet Puffle lesz a 10-ik puffle ebben az évben, ami ígyis elég sok egy évre, de a Puffle Wild app megjelenésével 5 féle pufflet szerezhetünk. 4 féle Puffleből 3 szín lesz és lesz egy különleges, az unikornis Puffle. 23 member puffle ebben az évben.
    Szerintem ez eléggé nem tisztességes a CP-től. Legalább 1 NM pufflet kiadnának :/

    Kedvelés

  2. Balib3 szerint:

    Komolyan ennyire partit se tavaly, sem idén nem vártam még, mint most a halloween és szülinapi partit. Ebben most nagyon bízom. Remélem nem lesz csalódás. 😀

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

