School & Skate Party Értékelés

Mivel már volt idén Fair, így nem tudtuk mi lesz szeptemberben. És egy teljesen új koncepcióval álltak elő, azaz az iskolás partival. Sokan, beleértve engem is ódzkodtunk az ötlettől, de szerintem végül nem lett annyira rossz.

A szobák többnyire jól elkészítettek voltak:

File:Mineshackschoolandskateparty2014.png

Jól nézett ki a Mine Shack, nekem jobban tetszik így a lépcső, de a beton szerintem még mindig hülyeség.

File:School & Skate Party School.png

Ez a szoba folyosónak és előcsarnoknak tökéletes, ott van a tanári is, bejárat a termekbe, de a másik oldalon az ebédlőt tehették volna máshová.

File:School & Skate Party Gym.png

A tornaterem teljesen megfelel, aminek szánták, jó a hógolyós kosár labda megoldás is.

Nekem a tanterem volt a kedvencem, mert egy nagyon ötletes és jól kivitelezett szoba.

Szerintem meghagyhatták volna az iskolát ilyennek, csak az alapszobát beteszik a folyosó másik végére. És azután nem is lenne szükség ajtóra, mert van az iskolának saját tornaterme, és Stadium most már tényleg úgy néz ki, mint egy igazi stadion. Így sokkal komplexebb lenne az iskola, nem pedig csak egyetlen, nem annyira jó szoba.

File:Forestschoolandskate2014.png

A Park volt a másik kedvencem. Nagyon szépen volt megcsinálva, egy jó kis nyugodt szoba, kicsit emlékezetet a kiadatlan News Room-ra. Az egyetlen, ami szerintem rossz, az ismét a fű, nem értem minek kell erőltetni.

File:School & Skate Party Plaza.png

A Plaza nem volt túl nagy szán. Nem igazán szeretem, ha csak ilyen részlegesen van feldíszítve egy szoba. Ha díszítenek, akkor az legyen teljes. Ezalatt nem azt értem, hogy teljesen át kell alakítani az egész szobát. Egyáltalán nem szükséges ez mindig, persze ha jól van megcsinálva, szuper lehet, mint a Holiday Party 2011-es fő szobák, de régebben a dekorációk egyszerűbbek voltak, de teljesek, mert az alapszobához adtak nagyon jó és ötletes átalakításokat, díszeket.

File:Pizzaparlourschoolandskate2014.png

A Pizza Parlor teljesen jól nézett ki, ötletes volt, de mégsem annyira nagy dolog.

És volt egy különleges (-nek szánt) szoba:

File:Puffle Berry Mall.png

Szerintem a bevásárló központot eléggé túl hypolták, egyáltalán nem olyan szuper, mint mondták és vártam. Perszenem rossz, de egy komplexebb építményre számítottam. És kicsit erőltetett a jelenléte is, nemcsak azért, mert eléggé külön áll a “Party” fő helyszínétől a Mine Shack-től, hanem a témájából is kirívó, mert elég “érdekes” a kijelentés, miszerint “Tudjuk, hogy imádjátok az iskolai vásárlást”.  Igazából nem tudom, hogy ezzel pontosan mire céloztak. Lehet, hogy már nagyon szerettek volna kipróbálni egy ilyen szobát, és ide végre betehették, vagy nem tudom.

Tehát mint mondtam, a szobák viszonylag jók voltak, de sajnos most is csak nagyon kevés volt feldíszítve. Összesen csak 5 darab, a party szobákat beleértve nyolc. Ami nem éppen egy partihoz illő mennyiség. Én inkább az ilyen típusúakat nevezném mini-party-nak, nem az egyszobás EVENT-eket, persze azok néha sokkal hangulatosabbak, mint egyes partik.

És ugye megjelent egy új szoba, ami marad, a Gördeszka Pálya:

File:Skate Shop.png

Szerintem semmi szükség nincs egy ilyen szobára, nem is néz ki olyan jól szerintem, és nekem az is erőltetett, már az egész gördeszkázós dolog az iskolás partiban, talán ezzel akarták feldobni, hogy nem tűnjön annyira unalmasnak és “visszataszítónak” az iskolás dolog miatt. De az interakciók jól megvannak csinálva, habár néha bug-os és gördeszka nélkül is elindulnak a trükkök.

 

A feladat most nem volt annyira rossz:

Visszahozták a Frozen Partis formátumot, de szerintem most jobban használták, mint ott:

Az hogy megkapunk a legelején egy hátizsákot, teljesen reális, igaz ezerszer jobb lenne, ha Item Box-ban lenne. A gördeszkák lehettek volna külön és a nonmemberek számára is elérhetőnek kellene lenniük, legalább is párnak, nem pedig mindegyik csak member cucc.

És megint egyfajta Scavenger Hunt volt, mit az előző Frozen Partin is. Most jobb volt az egész egy kicsit, mert legalább el voltak rejtve a megkeresendő dolgok és különböztek.

Viszont a szobánként 3 megtalálandó dolog és 1-1 nonmemeber-memeber ruha még mindig rossz megoldás. De hát egy az egyben a Frozen Party sémája ezen a téren. Akárcsak, hogy a legvégén egy Iglut lehet kapni mindenkinek, de ezt most bele is szőtték a feladatba, mert csak az összes összegyűjtése után lehetett megkapni (még mindig jobb, mint ha ez lenne a legeslegelső ingyen cucc), szóval itt legalább ezért meg kellett dolgozni, és szerencsére mindenki kapta, de szerintem nincs sok értelme ennek az iglunak.

És még volt egy dolog, amit belszőttek a történetbe. Mivel Rookie rendezte a dolgot, elveszett pár iskoláshoz szükséges cucc és azokat kellett megkeresni. Ez idáig teljesen rendben van. De hozzá adtak egy szerintem nagy hülyeséget, mert azzal, hogy az összeset megtaláltuk “elértük”, hogy Haitin és egyéb helyeken iskolákat építsenek. Már megint ez a “mi érünk el valamit” hülyeség. Ennek semmi értelme és nem is kapcsolódik a kereséshez.

És nem kell mindent a feladathoz kapcsolni (mint a gördeszkák), vagy kapcsolódónak feltüntetni, mert nincs semmi értlme, csak erőltetettebb lesz. Persze az adakozás egyáltalán nem rossz, csak most sem mi értük el, mint ahogy a Coins for Change-es céloknak a megvalósulását sem mi tesszük lehetővé. És szerintem ez a rendszer kicsit becsapás, aki nem látja át. És amúgy szerintem ezt az adakozást is tehették volna a CFC-hez.

De most legalább nem hamarkodták el a hirdetést, és kevés sneak peek is volt viszonylag.

Összességében a hangulata egyáltalán nem volt rossz, viszont nagyon erőltetett volt a “mindenki szereti az iskolát dolog”, mert valljuk be, a legtöbben nem így gondolnak rá. És nem is volt egy nagy party sem, mert 8 szoba volt összesen. A feladat viszonylag jó volt, de az sem az igazi. Összességében egy teljesen középszerű party volt, habár jobb lett, mint vártam.

Pontozás:

Reklámokból tűnt: 3 p

Valójában: 5 p

Tehát 2013-ban az átlagon felüli partik közé tartozik mégis.

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

