Csütörtöki Frissítések

Újra érkeztek frissítések még utoljára a Frozen Party előtt.

1. Frozen Party Sneak Peek

Van egy újabb hír a partival kapcsolatban. A membereknek az átváltozáson kívül lesz még egy különleges képességük.

Varázsolhatnak maguknak Hóember Puffle-t, ami után az övék lesz. Tehát ezt a pufit is csak a party ideje alatt lehet amjd megszerezni.

 

3. Sasquatch

Feltűnt egy új híresség a szigeten. A neve ??????.

Lehet vele ténylegesen találkozni a játékban. Neki is van Giveaway-e és barátnak jelölhető.

Többet a megfigyelések oldalon olvashatsz róla.

 

3. Beküldés Pályázat

A terv szerint úgy volt, hogy a beküldési határidő tegnapig tartott és ma kerül ki a szavazás. De arra gondoltam, hogy meghosszabbítom, így ha esetleg még szeretne valaki beküldeni, akkor nyugodtam megteheti még. Tehát így a pályázatnak 20-án lesz vége, és a szavazás 21-én a Frozen Party kezdetének napján lesz közzétéve. A szavazás 2 hétig tartana, így 3-án lenne lezárva, és 4-én pedig az eredményhirdetés. (Akkor pont aktuális lesz az iskolás témájú kód.)

 

4. Klub Pingvin

Sajnos egy szomorú bejelentést kell tennem a szerverrel kapcsolatban. Ez nem csak egy egyszerű csúszás. Domi ezt írta legutoljára:

“Kicsit szünetel a projekt, mert úgy néz ki túl sokat akartam egyszerre és nem volt mindenre időm. Hamarosan kiírom az oldalra a nyitást dátumát, ha elkészülnek a dolgok.”

Ezt két hete írta, és azóta nem válaszol. Nem tudom, hogy mi fog kisülni ebből És nagyon sajnálom, hogy ilyen helyzet alakult ki, így Domi helyett is lenézést kérek a csalódásokért.

De ez nem rajtam múlt, higgyétek el, hogy ha értenék hozzá és én csináltam volna, akkor valószínűleg nem hozok ilyen kellemetlen helyzetbe senkit sem. Tehát még egyszer bocs a történtekért.

Te várod már a Frozen Summer Party-t?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

10 hozzászólás a(z) Csütörtöki Frissítések bejegyzéshez

  1. Szandrinyo szerint:

    Szerinted ezt szerkesztették vagy tényleg megdöntötte az iceberget? https://www.youtube.com/watch?v=ExPyAKpBU2M

    Kedvelés

  2. Kkrle szerint:

    Én is remélem, hogy jól fogják megcsinálni, mert majdnemhogy korábban kezdtek rá készülni, mint a Music ,,Jam”- re..

    Kedvelés

  3. Szandrinyo szerint:

    Egyébként tényleg jó parti lesz, így az “előzetesek” alapján 🙂

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

