Music Jam’14 Tizedik Nap

Ma megkaphatjuk az utolsó cuccokat:

A mindenki kap egy Glitteres MP3000-et és a membrek egy újabb ruhát:

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

Reklámok

6 Responses to Music Jam’14 Tizedik Nap

  1. matuka5000 szerint:

    Én eltudtam venni a gitárt! :/

    Kedvelés

  2. szidzsia szerint:

    én el tudtam venni :PP

    Kedvelés

  3. Erik53694 szerint:

    Helyzet jelentés: http://www.youtube.com/watch?v=lVRVC9P9j3w Treasure book-ból bármit rá tudok tenni a pingvinre.

    Kedvelés

  4. Erik53694 szerint:

    Hát… inkább mert mint látod a non membereket nem nagyon szánják meg sok mindennel, tudom mert régi motoros vagyok. Ráadásul nem tíltanak érte mert unlockos cuccok.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

