Hírek

Közzé tettek újabb dolgokat a Penguin Cup-pal kapcsolatban:

Először is  rengeteg idő után készítettek egy újabb animált tariler-t:

Látható benn ez a szuper cipő, amit később említek, de ezen kívül nem találtam benne semmi mást.

És Polo is közzétett egy részletet a Beach-ről:

Szerintem jól néz ki. Csak a fű nem odaillő, de ez nem fontos.

 

És az újabb Spoiler Alert-ben is vannak képek a készülődésről:

Örülök, hogy megint lesz készülődés.

És látható 3 kisebb kép:

Az első valószínűleg a Snow Forts. A középső nem fontos. És a harmadikon látható a Stage. Ez lesz a hírközpont helye, amin belül valószínűleg ez lesz:

És természetesen erre a party-ra is érkezik egy különleges igloo item, amivel fel lehet kerülni a party listára. De ez most kivételesen egy Flooring Item:

Emellett a katalógus instrukciós oldal is frissül.

Ezen az oldalon a két látható tárgy lesz elrejtve.

 

És a Penguin Prom-ról is van egy nagy kép:

Szerintem szuperül néz ki. Látható az átvehető sapka, és háttér. És most hógolyó helyett ilyen kalapokat lehet majd dobálni.

És a CP Magazinban is volt egy kép a Mine Shack-ről:

Szerintem kívülről is jól néz ki. Kár, hogy nem jár a limuzin, mint a Hollywood Party-n, de akkor nem lenne mini event.

 

Valamint

Újfent frissült a membership page:

Az első azt írja, hogy rengeteg új csapat ruha elérhető.

A második, hogy a memberek 19-én erő cipőket szerezhetnek meg, amikkel több pontot szerezhetnek (a Penguin Cup alatt).

A harmadik pedig, hogy Júliusban (a Music Jam alatt) egy TELJESEN ÚJ JÁTÉKhoz lesz hozzáférésük! Mint mindenki én is nagyon várom a Jam Party-t és remélem, hogy minimum olyan jó lesz, mint a Summer Jam volt.

 

Továbbá

Spike Hike közzétett egy bejegyzést, arról, hogy csak részlegesen fog majd foglalkozni a Club Penguin-nel az elkövetkezendő időben:

“Hé Pingvinek, ha nem hallottatok mostanában sokat felőlem az azért van, mert valamilyen szuper titkos dolgon dolgoztam, ami rengeteget vett el az időmből. Ez a Következő Nagy Dolog a CP-nek és azon is túlnak… és nagyon izgatottak vagyunk ezzel kapcsolatban. Remélhetőleg meg tudunk majd mutatni egy sneak peak-et a következő pár hónapban.

Valamint még pár új dolgot is elvállalok. Mostantól én fogom felügyelni az összes Disney Mobil Játékot, ráadásul a Club Penguin-t és a Super Titkos Projektet. Ez mind folyamatban lévő munka, de lesz lehetőségetek látni egy kicsit abból, amin dolgozunk a http://www.disney.com/games-en.

Így, hogy ez mind folyamatban lesz, valószínűleg kevésbé gyakran fogtok hallani felőlem –  de ne aggódjatok! Én még mindig itt vagyok és mindig Spike Hike leszek! A CP egy nagyon különleges közösség, aminek örülök, hogy a részese lehetek minden nap. Továbbra is lesznek Spike meet-upok, de az események táján és kevésbé rendszeres időpontokban.

Szeretnék mindannyiótoknak köszönetet mondani, hogy része lehettem a gyermekkorotoknak és ezáltal én magam is gyerek lehettem újra. És mint szülő, ez egy különleges családi kötelék volt, hogy megoszthattam a CP-t az én három otthoni pingvinemmel, szóval a családom nevében is köszönöm.

Ez semmiképpen sem búcsúzás! Várom, hogy lássalak titeket a Club Penguin-en és bejelentkezzek veletek együtt időről időre. A CP mindig is nagyobb volt és nagyobb lesz, mint egyetlen ember. Ti VAGYTOK a Club Penguin és mindig a szívemben fogtok élni.

Addig is…..Waddle On, Spike Hike!”

Tehát a CP-t nem hagyja el. Jó kezekben lesz a játék, és őt is mindenbe bevonják.

-Kár, hogy azt még nem tudjuk, ki lesz most a főnők.

Írta viccesen, hogy attól aggódnak páran, hogy a Disney átveszi a Club Penguin-t. De mi van ha a CP veszi át a Disney-t.

-Én amiatt nem aggódom, hogy a Disney akármit is csinálna, mert mint a Club Penguin Változik! II. bejegyzésben írtam, a legtöbb rosszért nem a Disney-t kell hibáztatni.

Kíváncsi lennék mi az a Super Titkos Projekt. Sajnos a link nem jó ebben az országban. De közzétett egy képet:

Közvetlen hivatkozás a képhez

Úgy néz ki, mint egy app icon. Valószínűleg, mivel átvette a disney-s mobil játékok felügyeletét. Remélem köze lesz a CP App Androidos verziójához is, és hamarosan letölthetjük.

Szerinted milyen lesz?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

5 Responses to Hírek

  1. 12horcsa szerint:

    Én már nagyon várom az Event-et 🙂

    Kedvelés

  2. Levente2318 szerint:

    Remélem hogy a Penguin Cup-ot nem fogják elszúrni.
    (Szerintem a zenéje egész jó: https://www.youtube.com/watch?v=sU8ZTg0LyI0 )

    Kedvelés

  3. Marcellm szerint:

    Elnézést rosszul írtam. A gici pálya is igloo location.

    Kedvelés

  4. Csipike2 szerint:

    Ez mind szép és jó, de mikor tölthetjük le az App-ot androidra? :/ Már azt mondták, hogy tavasszal letölthető lesz… ezt… nem értem!

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

