Muppets Takeover Értékelés

 Márciusban nem Puffle Partit tartottak, hanem elhalasztották, mert kijött a a Muppets World Tour film, és erre készült egy party.

A szobák változóak:

File:MuppetsWorldTour1.png

A Town például szerintem teljesen jól néz ki.

File:Muppets 2014 Rooms Shop.png

A múzeum már nem annyira, de itt volt egy másodlagos feladat, ami nem rossz, de egyáltalán nem nehéz.

File:MuppetsWorldTour3.png

A Beach jó volt, élénk színek, az összhatás sem rossz, talán egy kicsit a grafikán lehetne javítani.

File:MuppetsWorldTour8.png

A Ski Village is jól sikerült, szerintem teljesen korrekt grafikailag és az összhatás is nagyon jó.

File:MuppetsWorldTour6.png

A Dock sem volt rossz egyáltalán, de mint a  Snow Forts is egy kicsit talán jellegtelen, de teljsen jól néz ki.

File:MuppetsWorldTour9.png

Igazából a két kultúra sokban hasonlít, de itt mégis sikerült ábrázolni a különbségeket, de talán egy merőben más kultúrájú ország jobb lett volna az egyik helyett a kettő közül. Például az ősi Kína.

File:MuppetsWorldTour2.png

A Cove nem igazán tetszett, a stílusa nekem nem jött be, szerintem egy sokkal szebb tengerpartot is össze lehetett volna hozni.

File:MuppetsWorldTour4.png

A Forest sem tetszett igazán, grafikailag ez is rendben van, de szerintem nem annyira eredeti, számomra nincs benne valami, ami megfogja a német stílust. Talán ehelyett is lehetett volna valami egzotikusabb, mint a modern Japán esetleg.

File:MuppetsWorldTour5.png

Az indiai kultúra kétségkívül teljesen egyedi, de valahogyan nem sikerült megoldani a Stadium-ban. Nem az elemekkel van a gond, hanem sokkal inkább a a grafikával, mert sajnos ebben a szobában szerintem nagyon rossz lett és talán a stíluson is lehetett volna javítani.

File:MWTPlaza11.png

A Plaza teljesen jól meg volt csinálva amerikai, Hollywood stílusúra, szóval ez is jó szoba volt.

File:Airport .png

És volt egy egyedi Party Room is a partira, ami találóan egy reptér. Jól van kivitelezve nagyon, de talán már egy kicsit túl sok is. Nagyon ötletesek a megoldások benne, de valahogyan még sem érzem annyira CP-hez illőnek.

És a party szobán kívül volt egy lezárt végső szoba, amibe csak 1 hét után lehetett belépni, miután “körbejártuk a világot”.

File:MuppetsStage.PNG

Szerintem egyáltalán nem érte meg a várakozást, a szoba, ami mellesleg szépen van ki vitelezve, de a Muppetek benne, amik 5 percenként előjönnek és nem csinálnak semmi érdemlegeset, szóval szerintem ez hülyeség volt és nem volt sok értelme a szobának.

Tehát összességében nem voltak rosszak a szobák, de nem is volt belőlük túl sok, de sajnos mostanság ez a szokásos.

Akárcsak a szobák, a zenék változóak. Többnyire jók, csak nem éppen eredeti CP-s zenék, mint a Ski Hill és a Town zenéje, és volt pár, mint az indiai és a brazil zene nem hangzott olyan jól, de összességében nem voltak rosszak a zenék.

 

A feladat eléggé egysíkú volt.

File:Muppet Passport.PNG

Minden nap a memberek kaptak egy cuccot, amit ha viseltünk és táncoltunk, megjelent egy ikon a pingvin feje felett:

És ha valaki csatlakozott, akkor ketten előadtak valamit:

És ezért is kaptunk cuccot.

Az elgondolás nem annyira rossz, mondjuk nekem sosem tetszett túlzottan ez a megoldás, és elég egyhangú volt miden nap ezt csinálni, csak más cuccal. Egyébként a cuccok szerintem gusztustalanok voltak. És naponta 1-1 member-nonmember cucc volt 9 napon át, szóval sok is volt belőlük.

Amúgy a menet alapból nem olyan rossz, hogy mindennap egy új országba kell utazni és ott teljesíteni egy feladatot, csakhát azt szerintem nem éppen jól dolgozták ki.

 

Amik szerintem nagyon rontottak a hangulaton, azok az undorító, sőt ijesztő Muppetek. Nem elég, hogy beleerőltetnek egy reklámot a CP-be, de a “vendégeket” borzasztóan csinálják meg, csak rájuk kell nézni:

KermitFozzie passport cutoutDrHunsenHoneydewArtwork

BeakerArtworkPépe the King PrawnGonzo passport cutout

Amúgy szeretem a Muppeteket, csak nem itt és nem így. És mint mondtam, ez a féle feladatba betevő-s megoldás sokkal nagyobb reklám, mintha csak mascot-ok lennének. Csakhogy volt egy olyan is, mivel Breki a béka körül is járt a szigeten. Szerintem teljesen szükségtelen, mindezek mellett, de ha már egy undorító reklám partit készítenek, nehogy már ne legyen benne annyi reklám, amennyi csak lehet.

 

Háttértörténet tulajdonképpen nincs, csak valamilyen olyan hülyeség, hogy a Muppetek a világ körüli turnéjukba belevették a CP szigetét is, ezért Cadence itt berendezte a szigetet a különböző országoknak. Ez egy teljes hülyeség, de jobbat nem igazán lehet kitalálni, de talán nem is próbálkoznak.

Összességében a színvonal az átlagnál eléggé alacsonyabban van, a folyamatosság erőltetett, és újra csuszás van egy buta reklám miatt, mert a Puffle Party áprilisba kerül. A reklám miatt nem egyedi, habár az alapötlet nem olyan rossz, sőt én is írtam egy hasonló ötletet, az International Partit, de rájöttem már a Muppets World Tour előtt, hogy nem a illenek a be a Club Penguin mese világába a valós helyszínek, mert eléggé idegenek attól. Eddig nem vonták be a reális külvilágot túlságosan a CP-be, de mostanában sajnos már ez sem így van.

Pontozás:

Reklámokból tűnt: 1.5 p

Valójában: 1.5 p

Tehát egyelőre ez 2014 legrosszabb partija és valószínűleg az is marad, ha csak nem jön valami elvetemültebb.

Te mit gondolsz?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

