Hírek

Érkezett pár hír:

1. Muppets Takeover

Mint tudjuk a márciusi party a Muppets Takeover. Egyrészt a Stage-ben fel lesz állítva egy meghallgató stúdió, mint ami a videókban is van:

És nem csak nézhetjük őket, hanem velük együtt felléphetünk a Föld különböző pontjai, mint Brazília (ami kicsit hasonlít egy régebbi party ötletemre).

Ezért a Pengui Style-ban lesz egy muppet készítő oldal:

Szerintem gusztustalanok ezek a jelmezek, pont mint a MU-n.

És érkeznek új zászlók is:

Szerintem ez nem rossz frissítés.

 

2. Az újságban van egy titkos üzenet a képregényben elrejtve:

Írják, hogy március 6-án lesz felújítva a Command Room:

Szerintem jól néz ki, mint már régebben írtam és várom.

 

3. Egyéb Frissítések

Érkezik valamilyen feladat a térképre:

Itt azt írja, hogy mennyi a Clothes Shop-ba, hogy megkapd az ajándékot. Érdekes, de nem tudom mire jó. Talán az új pingvineknek egy “Tour”.

Rockhopper is írt az újságban:

Rookie-nak írta, hogy csak jót hall a Fair-ről és szívesen megnézné a Számkivetett Lagúnát. És írta, hogy jönni fog valamikor, de még nem tudja mikor. Remélem nyáron egy Adventure Party-n.

 

Valamint megjelent a Waddle On új része:

Elég rossz befejezést találtak ki.

Te várod az EPF felújítást?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

13 Responses to Hírek

  1. CP szerint:

    En ugy tudom, hogy az uj pingvinek kapnak feladatokat s ha megoldjak kapnak cuccokat.

    Kedvelés

  2. Csipike2 szerint:

    o.o nem lehet o.o 1 ÉVVEL EZELŐTT PONT ILYEN COMMAND ROOMOT ÁLMODTAM MEG, ÉS NAGYON ROSSZ BEFEJEZÉSE VOLT, de ezt itt nem akarom elmesélni. Tele lenne az oldal a történettel, habár nem olyan hosszú! 😀

    Kedvelés

  3. danca99 szerint:

    Az tényleg egy tour.Egyszer csináltam egy új pingvint ahol már volt ez.3 feladat van menj a pet a close meg az igloodba asszem és kapsz mindegyikért egy cuccot amik a mi pingvinjeiknêl már megvannak.(nêzzétek meg ha akarjátok)Egy köpenyt egy asztalt meg a pufliknak egy kalapot.

    Kedvelés

  4. Csipike2 szerint:

    Rendben. Annyira nem rossz, de azért elég ijesztő volt , de nem tudom miért! XD Szóval… bementem a Command Room-ba, és volt 3 ilyen gomb.Az egyiknél mikor bementem, egy ilyen piros Protobot szerűség lépett elém, és el akart pusztítani, majd a kék gombnál Rookie jött ki ilyen Afro frizurával, majd a zöldnél lebannolt! :s Egyébként is nem is olyan nagy csoda, mert bolondok napja volt! XD

    + van egy jó és egy rossz hírem (leveleztem a CP-vel):
    Jó hír: a My Penguin-t csinálják Androidra (folyamatban)
    Rossz hír: Nincs meg a pontos időpont, hogy mikor lesz kész…

    Kedvelés

  5. CP szerint:

    CADEAUCP<- uj kod

    Kedvelés

  6. danca99 szerint:

    Marcellm neked tetszik az új epf?Szerintem rosszab lett sokkal mint a régi

    Kedvelés

  7. RégiCp-s szerint:

    Nagy elhatározásra jutottam én is: befejezem a CP-t 😦 Már szerintem minden a pénzről szól ez nem a régi CP 😦 (((((( De a blogot attól még nézni fogom!!!! 😉

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

