Operation: Puffle Értékelés

Idén újra Operation-t tartottak novemberben, de sajnos ez sokkal rosszabb lett az előzőektől, legalább is szerintem.

A tavalyihoz hasonlóan, most is a Ski Village-ből nyílt a fő helyszín:

File:SkiVillageOperationPuffle.png

Az innen nyíló szobában volt a központ:

File:Operation Puffle Rooms Party1.png

Nem volt annyira nagy szám. Innen indult a folyó sodrása, de volt még egy kunyhó az EPF számára:

File:Operation Puffle Rooms Party2.png

Szerintem nem volt túl jó.

Igazából a vadon sem, habár nagyon kidolgozott, voltak benne szerintem értelmetlen dolgok:

File:Operation Puffle Rooms Party5.png

Nem látom alapvetően szükségét a kórháznak, de annak semmi értelme, hogy az erdő közepén van.

File:Operation Puffle Rooms Party3.png

A kiképző tábort sem értem, de hát mint a fentinél is, valamivel ki kellett tölteni szobát.

File:Operation Puffle Rooms Party4.png

Ez a szoba is szerintem hülyeség volt, nem kellett volna ide elágazás, és nem gondolom, hogy a Dojo, vízesés és a vulkán között folyó van, és eddig sosem tört ki a vulkán (kivéve a Prehistoric Partin), tehát nem értem, hogy itt miért folyik a láva. És nincs is jól kidolgozva szerintem. Ez csak egy szükség szoba mert nem lett volna elég hely a pufiknak, mert valahol már így is ketten voltak és alapvetően sok pufi van.

De, hogy ne csak rosszat mondjak, ami nagyon tetszett, az a Zúgok volt:

File:Operation Puffle Rooms Party7.png

Nagyon tetszett, hogy a sodródás szuper megoldása mellé beraktak olyat is, hogy ha már elér egy határt, akkor nem lehet azon a zúgón visszafordulni.

File:Operation Puffle Rooms Party8.png

És a barlang is jól volt megcsinálva és szerintem érdekes ez a puffle hegy, szóval ez tetszik ebben a féle wilderness-ben.

Az úgymond “vég” szoba, ahonnan Herbert rejtekhelye nyílt, szerintem nem volt túl jó, több hangsúlyt lehetett volna rá fektetni.

File:Operation Puffle Rooms Party6.png

És elég furcsa volt a paty menet szempontjából a szoba, mert a pufik össze vissza jelentek meg egyrészt, másrészt ez a közepén van, ami nem lenne baj, ha a megnyílása előtt nem kellene túl menni rajta. Szóval ezt még kicsit furcsának találtam.

A szigetre többnyire csak az éjszaka érkezett, de tettek be pufis plakátokat, ami jó ötlet.

File:OpPufflePlaza.png

A wilderness kidolgozása mellett ez teljesen elég.

Viszont visszatérve az éjszakához, nem értettem miért pont azt kellett berakni. Az egész egy nagyon sötét hangulatot ad a partinak. Az Op:Blackot-on is kicsit szerintem már durva volt Herbert rémuralma, de ésszerű. Ezen a partin a sötétség viszont nem.

 

A feladat elég unalmasra és egyhangúra sikeredett. Próbálta az Operation: Blacout-ről visszahozni rendszert, így naponta kellett egy mini-game-et teljesíteni, de szerintem most nem jött be. Egyrészt a játék is kicsit unalmas, másrészt egymás után kilencszer kellett ugyanazt végrehajtani, persze a pufik színe más volt. Ugye ezzel elvileg a chip-eket gyűjtöttük, ami majd később szükséges, és össze lehetett szedni az összes pufit az egyes menetekkben, de nem kaptunk érte semmit. És szerintem a hülyeség volt belevonni az arany pufit. Mellesleg nem értettem, hogy a szivárvány és az aranyat miért nem kapta el, elvileg mert nagyon újak és nem is tudott rólouk. Szerintem ez is hülyeség, de mindegy. Igazából az egész feladatot jobb lett volna utolsó nap végig vinni.

És habár nagyon unalmas volt egy ideig a party, a vége nagyon jó lett.

Eddig nagyon egyhangú és vontatott volt, de a végére szerencsére visszatért a PSA missziók pörgőssége és interaktivitása, szóval ez volt, ami dobott a parti hangulatán. A feladat és a sztori itt nagyon jól volt megoldva, a szoba is nagyon ötletes. Itt is egyfajta mini-game volt:

De nem hatott annyira annak, hanem ez is a PSA missziók kis megoldandó részfeladatának, mint a süti szedés.

Ami még dobott a partin a Wilderness volt, ami mint mondtam nagyon kidolgozott. Viszont nekem ez a féle vadon mégsem tetszett annyira, mint azt már ezelőtt is említettem.

Mert annyira más, mint, amit az eredeti térképből lehet következtetni.

File:Map July 11 2013.png

Éppen ezért rengeteg igaznak hitt dolgot tett tönkre, legalább is számomra, mert azt hittem, hogy a folyó teljese mértékben a vízesésből jön, a Dojo az egbyefüggő fegyfonulat közt van, és nincs semmiféle folyó ott, hanem a vízesés, ahol földet ér, ott kezdődik a folyó és onnan megy a Ski Village mögé, ahol egy tó van, ami befagyott. Szóval ott a jobb oldal felé szerintem egy egész egybefüggő hegység volt, megszakítások nélkül. A Puffle hegy jó ötlet, és az is, hogy körbemegy a folyó, de igazából a kör már nem illik be az eredeti képbe. Egyébként a Dojo az új  szobákból sem ilyen helyzetűnek látszik. Régebben is voltak kis különbségek, logikátlanságok, mint az ajtók nyílása és iránya, de az ilyen összetettebb dolgokra mindig kellően figyeltek és teljesen logikusan dolgozták ki.

Ami még nem tetszett, hogy nem történt semmi sem az EPF Command Room-mal. Csak ugyanúgy állt, mint azelőtt a parti közben és után is. Ennek sem volt túl sok értelme.

Összességében egy közepes party volt, szerintem eddig ez volt a legkevésbé jó operation, túl sokat akartak kihozni belőle, és egy nagy dolgot szerettek volna csinálni, de nem igazán sikerült, ez legfőképpen a borzasztóan unalmas és egyhangú feladat miatt, amivel erőltetni próbálták a folyamatosságot. De a wilderness nagyon jól kidolgozott, a hátrányai ellenére is.

Pontozás:

Reklámokból tűnt: 8 p

Valójában:  7.5 p

Tehát éves viszonylatban ez még sem olyan rossz party.

Te mit gondolsz?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

Vélemény, hozzászólás?

