Halloween Party’13 Értékelés

Mint eddig minden party-n most is sokat változtattak, de nem lett rossz.

Én imádom a Halloween-t, és a Halloween Party-kat is nagyon szeretem.

Az új szobák összességében tök jók voltak:

File:TownHalloweenParty2013.png

File:PlazaHalloween2013.png

File:Halloween Party 2013 Stadium.png

File:Halloween Party 2013 Snow Forts.png

A Trick-or-Treat Köz szuper lett🙂 Nekem tetszett a sok ház, és hogy erre sok figyelmet szántak.

Talán egy kicsit a házaknak a színe és stílusa lehetne jobb, mint tavaly:

File:Halloween Party 2012 Snow Forts.png

De szerintem nagyon jó a kidolgozása és a rendezése, szuper lett.

File:Halloween2013University.png

Az iskola sem lett rossz, de nagyon hasonlít a Medieval Party-s Varázsló Iskolára.

Szerencsére visszahoztak jó pár régi szobát:

File:Halloween Party 2013 Dance Club.png

File:Halloween Party 2013 Ski Lodge.png

File:Halloween Party 2013 Lodge Attic.png

File:Halloween Party 2013 Underground Pool.png

File:Halloween Party 2013 Ski Hill.png

File:Halloween Party 2013 Lighthouse.png

De ez sem sok a régiekhez képest. És a legtöbbnél pl.: Ski Hill, Ski Lodge sajnos nem volt idén zene. És a Ski Village sem volt feldíszítve, de a Ski Lodge igen, ami azért van, mert a Ski Village-nek változott a kinézete, de a Lodge-nak nem, de szerintem minimum egy tököt berakhattak volna.

Viszont idén sajnos egy party szoba sem volt :( Amikor a Snow Forts-ban megláttam a háttérben a nagy házat azt hittem, hogy az valamilyen kísértet ház:

File:Halloween Party 2013 Stadium.png

De sajnos, nem csak egy másik Trick-or-Treat ház. Szerintem visszahozhatták volna a régebbi Haunted House-t:

File:HP11 Haunted House.PNG

Tavaly nem volt, mert Gariwald sokkal nagyobb kúriája helyettesítette, de idén tökéletes lett volna. Igaz, hogy kívülről nem olyan mint 2011-ben vagy ’10-ben de legalább még több eredetiség lenne.

File:Halloween Party 2011 Haunted House Entrance.png

Szinte mindenki azt hitte, hogy nem lesz idén vihar, mint tavaly vagy azelőtt, mert nem voltak a távcsőben viharfelhők, de mégis megérkezett. De az ég színe és a Hold másabb lett mint ezelőtt:

File:Halloween Party 2013 Iceberg.png

Régen:

File:Halloween Party 2012 Ice Berg.png

Hogy miért lett zöldebb, nem tudom. A legtöbb szobában nem olyan zavaró, de az olyanokon mint a Ski Hill, vagy az Ice Berg eléggé.

És szerencsére a Club Penguin egyik legjobb alkotása, a Night of the the Living Sled idén is visszatért:

De idén csak a Light House-ban volt, ahol az összes részt levetítették egymás után. Szerintem sokkal jobb volt, amíg a részék különböző helyeken voltak:

File:Halloween Party 2012 Arcade.png

File:Halloween Party 2012 Coffee Shop.png

Igaz, hogy tavaly a Coffee Shop új (és szuper) kinézete miatt, nem volt olyan jó, de szerintem nem azért, mert nem tudták volna megcsinálni, hanem mert lusták voltak rá.

Visszahoztak régebbi zenéket, amik jók voltak, de az új zene a Town-ban és a Plaza-ban borzasztó volt.

Idén visszatették a hangsúlyt a cukorra és cukorka gyűjtésre, ami szerintem szuper, mert 2011-ben és az előtte lévő party-kon is nagy szerep volt a cukorkáknak (2011-ben a cukorka szellemeket, és azelőtt különböző cukorkákat kellett megtalálni). Mint írtam, tavaly Gariwald és a kúriája nagyon elvonta a figyelmet a cukorkáról, Trick-or-Treat-ről és a többi szobáról, de idén ezt kijavították. Az, hogy minden ház mellé és a többi kültéri szobába elhelyeztek egy tököt jó ötlet, de talán jobb lett volna ha a házaknál nem a tökhöz kell odamenni hanem az ajtó elé, az kinyílik és akkor jön be a tök játék. És szerintem szuper, hogy a memberek az igluikba is rakhattak ilyen tököt, és remélem jövőre is használhatjuk őket. De ha már ilyen nagy hangsúlyt fektettek az iglukra akkor megcsinálhatták volna, hogy sötét legyen a háttér, mert így nem volt olyan jó.

Pedig tavaly és még azelőtt is mindig este volt az igluknál, de idén pont nem.

És ami még hiányzott és az iglukkal kapcsolatos, az a Halloween Igloo Contest:

Eddig ez is mindig volt, de idén nem, mint ahogy Tropical Igloo Contest sem. Mint írtam régebben valószínűleg azzal indokolhatják, hogy nincs rá idejük. De akkor hogy hogy eddig mindig volt. Mindenesetre azt még remélem, hogy lesz Karácsonyi Igloo Contest.

A Tök Játék ötletes volt, de szerintem a régebbi cukorka, vagy cukor szellem gyűjtés jobb volt.

Kaphattunk elátkozott vagy sima cukrot. A simát a katalógusból cuccokra lehett váltani, de csak membereknek (kivéve 3-at)

Szerintem kevés volt a jelmez, mert lehet, hogy valakinek már meg van 2 tavalyról, és a többi nem tetszik, vagy megveszi mindet, de még mindig van cukorkája és még gyűjteni is fog. Jobb lett volna ha sokkal több régebbi jelmezt raknak be a katalógusba és kevesebbet a Penguin Style-ba, és talán 1-2 body item-et a nonmembereknek is elérhetővé tesznek.

De az egyetlen nonmember ingyen cucc egy gagyi cukorka fej volt:

(Igaz, hogy volt még 3 cucc amik cukorkákba kerültek.)

És a másik féle cukorka az elátkozott volt, amivel a memberek változhattak át 3 féle szörny 3 fajtájává. Mint Balib3 is írta régebben és szerintem is a Halloween-hez illik az átváltozás. Szerintem most is kicsit erőltetve volt ez a sok átváltozás, mint az előző azaz a Medieval Party-n is. Sokkal jobb és ötletesebb volt az átváltozás Gariwald Ghostmatron3000-ében. Nem volt túlspilázva, egyszerű volt, de nagyszerű.

Ami még szerintem nem volt olyan jó, hogy Gary helyett Rookie jött. Igaz, hogy a Medieval Party-n is ő volt, de a Halloween Party-kon előbb jelent meg hírességként. Nem volt ez túl jól szervezve.

Megvolt a háttér története, hogy Rookie túl sok cukrot és tököt rendelt, amik között vannak elátkozottak is, így ezt felhasználták a Halloween Party-hoz. De a tavalyi ennél nagyon sokkal jobb és ötletesebb volt, szerintem.

És idén is egy nagy probléma volt, hogy nagyon korán kezdődött a party és korán is ért véget. Szerencsére még tartott plusz egy napig, hogy ne pont Halloween napján érjen véget, de a legtöbben október vége felé jönnek Halloween-i hangulatba és ilyenkor még mindig tart kb. másfél hétig. És azt is sajnálom, hogy nem használták ki azt, hogy Halloween napja pont csütörtökre esett, pedig egy egy szuper lehetőség lett volna.

De összességében a party jó volt. Megvolt a színvonal, a folyamatosságot szerintem a hangulata biztosította, szóval nekem tetszett, de nem volt olyan jó, mint a tavalyi, vagy az azelőtti Halloween Party-k.

Pontozás:

Reklámokból tűnt: 7.6p

Valójában: 7.6p

Tehát ez 2013 harmadik legjobb party-ja és 0.2 ponttal kevesebb mint a tavalyi.

Te mit gondolsz?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

5 hozzászólás a(z) Halloween Party’13 Értékelés bejegyzéshez

  1. pirospingu szerint:

    És a medieval party?

    Kedvelés

  2. Szandra szerint:

    Tetszett az értékelés!🙂

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

