Hírek #Frissítve

Újabb Hírek érkeztek:

1. Anniversary Party

A Club Penguin 8 éves lesz és megint lesz Anniversary Party. És erre az alkalomra készítenek egy Boldog Szülinapot zenei videót. “De több lesz, mint egy egyszerű régi Boldog Szülinapot dal hanem egy új eredeti CP-s szám.” És a videó készítésében részt vett Jordan Fisher, a Teen Beach Movie egyik szereplője, aki régebben játszott a CP-n:

És szán egy kis időt arra, hogy válaszoljon pár kérdésünkre, amiket mi írhatunk. Pl:

Mik a kedvenc dolgod a CP-n?

Hogyan érted el az eredményeid és milyen cool projektekben veszel részt most?

Hallottuk, hogy egy önkéntes utazásra mész Ecuador-ba. Mondanál többet erről és, hogy hogyan keveredtél bele?

 

Válaszolt a kérdésekre:

Mik a kedvenc dolgaid a Club Penguin-nel kapcsolatban?

– Személy szerint, szeretem a játék szociális szempontját. Tény, hogy ez egy igazán biztonságos módja, hogy találkozz barátokkal és játssz velük néhány játékot és iskola után is jó kikapcsolódni.

 

Hogyan érted el az eredményeid?

– Ez egy nagyon hosszú történet, de rövid leszek…Első látásra beleszerettem a színházba. Ez valami új és érdekes dolog volt számomra miközben a gimnáziumban felnőttem…ez volt miden amit tudtam. Bármennyire is szeretem a sportot, gyorsan megfogalmazódott bennem, hogy nagyobb szenvedélyt érzek a fellépések iránt. Elkezdtem színészkedni, énekelni és táncolni egyszerre. Majd találkoztam a későbbi manegeremmel egy üzemben, Birmingham-ben Alabamában (a szülő városomban)…aztán túráztam Alabama és Los Angeles között TV/Film meghallgatásokra…bele szerettem a TV/Film -be… Végül TV/Film-nek kezdtem dolgozni…végül elkezdtem írni és zenét felvenni…bada-bing bada-bumm … most Los Angelesben lakom teljes munkaidőben, mint hivatásos színész/előadó. Nagyon tetszik.

 

Milyen cool projektekben veszel részt most?

-Nos az utóbbi időben zenével töltöttem az életem nagy részét. A stúdióban már rengeteg zenét írtunk és rögzítettünk az elmúlt éveben néhány hihetetlen producerrel.

A debütáló kislemezemet a “By Your Side”-ot most pénteken fogja adni a Disney Rádió.

 

Hallottuk, hogy egy önkéntes utazásra mész Ecuador-ba. Mondanál többet erről és, hogy hogyan keveredtél bele?

-Biztos vagyok benne. Olyan izgatott vagyok miatta. Nyolc napig leszünk Ecuador-ban egy gyönyörű közösséggel, hogy segítsünk új tantermeket vagy inkább farmokat és műhelyeket építeni más önkéntes emberekkel, és sok egyéb dolgot csinálni. Szavakkal nem tudom kifejezni, hogy mennyire alázatos és boldog vagyok, hogy részt vehetek ebben az élményben. A gépem nem jöhetett hamarabb.

 

Mi volt a pingvined neve?

-Hogy őszinte legyek… Nem emlékszem a régi pingvin nevemre. De az új pingvinem neve Soraxas. Ez két karakterem nevének a keveréke a legkedvesebb játékomból a  Kingdom Hearts-ból. : ) Csak egy kis apróság… a kutyám neve is Sora!

 

Melyik volt ez első CP-s party-d?

-A Christmas Party 2005 volt a legeslegelső party-m a CP-n. Ez a kedvenc ünnepem az évben. Igazából már november elsején elkezdek karácsinyi zenét hallgatni, hogy át szellemüljek.

 

Melyik volt a kedvenc party-d a CP-n?

-A TBM Summer Jam szuper jó volt nekem nyilvánvaló okokból. Tény, hogy közel a kezdetek óta játszom a CP-n és aztán megjelent egy jelmez az én Teen Beach Movie-s karakteremről mintázva, ami ennyi év után csodálatosan furcsa. Haha : )

 

Milyen volt Szülinapi Számot készíteni a Club Penguin-nek?

-Fantasztikus volt. Találkoztam aznap pár gyerekkel, akik szintén Club Penguin-eznek. Kirobbanó!

 

Ki a kedvenc hírességed?

-Sensei. A barátaim és gyakran játszottunk ezzel a ninja játékkal. Mivel én voltam a legkisebb és legfiatalabb a barátaim közül akkoriban, úgy gondoltuk, hogy vicces lenne ha ninja mester lennék. Így mindig a hátam mögött a kezeimmel járkálhatnék, vagy egy menő sétabottal, és akit csak megtalálnék szöcskének nevezném. Így amikor először találkoztam Sensei-el, mikor a Dojo-t ásta ki éppen “kiborultam”.

 

Melyik híresség lennél legszívesebben és miért?

-Jet Pack Guy pár ok miatt:

a) Van Jet Pack-je

b) Mindig nála van a Jet Pack-je (és a napszemüvege természetesen)

c) Egy tök kedves srácnak tűnik, ugyanakkor a hivatalos dolgokhoz is ért

d) Az én közlekedési eszközöm az autó..az ővé a Jet Pack-je.

 

És a party-ra Chattabox, azaz Lauren:

Hosszú szünet után visszatért. És holnap online lesz délután 4-kor ottani idő szerint, ami nálunk reggel 7 óra az Iceberg szerveren. Valamilyen Halloween-i jelmezben kell menni.

 

2. Daffo Ijesztő Party

Daffo közzétett egy videót:

Rendez egy összejövetelt, 26-án délben (itteni idő) a Frozen szerveren. A lényeg, hogy Halloween-i jelmez legyen rajtunk.

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

Vélemény, hozzászólás?

