Csütörtöki Frissítések #Frissítve

Megint érkeztek izgalmas hírek és frissítések:

1. Medivel Party:

RH hajója közelebb jött:

Azt írták, hogy 12-én érkezik meg, egy héttel a party előtt. És ami még meglepőbb, hogy csak egy hétig marad, tehát a party kezdetekor már nem lesz itt! És Gary fog jönni 🙂

Azt írták, hogy talált furcsa kalapokat és varázs italokat. Ezt reklámozza az új scene:

Billboard 1

Érdekes 🙂 És ezeket a cuccokat a szigetre hozza. De elvileg az a hét is nagyon izgalmas lesz amíg itt van.

És Gary írta, hogy fel fog állítani valamilyen labort a party-ra. Szerintem a varázs italoknak és a varázslók használhatják majd.

Valamint megváltozott a facebook borító kép is:

Ettől még valószínűbb, hogy a varázslóknak fontos szerepe. És sárkány pufik is vannak a képen :O Lehet ha megisszák a varázsitalt akkor válnak sárkánnyá. Vagy talán megjelennek a party idejéig, mint tavaly a Bat Puffles. Lehet hogy a varázslóknak megint egy sárkányt kell legyőzni a segítségükkel.

 

2. Cove Felújítás

Felújították a Cove-ot a szuper Summer Jam-után:

Szerintem nem lett rossz. Csak az elsősegély bázis hülyeség :/ És hiányzik a trópusi kunyhó a szörffel, és nem tetszik a betonos rész sem. De a bár és a grafika szerintem elég jó. Én is szerettem volna egy átalakítást, mint írtam. De kellettek volna pálmafák.

 

3. For members Sneak Peaks

Frissült a memberség oldala, így újabb sneka peak-ek jelentek meg:

Az első képen csak a Medieval cuccokat reklámozzák.

A 2. képen Halloween Party reklámja. Azt írja:

Hátborzongató Kísértés Október 17-31 – Tehát megint nagyon korán kezdődik a party. Szerintem később is kezdődhetne.

Készülj fel a legrémisztőbb Halloween-i átalakulásra. – Tavalyi is nagyon ijesztő volt és ennél is ijesztőbb? Szerintem nem hangzik rosszul. Valószínűleg a tavalyi Ghostmatron 3000 tér vissza, de lehet, hogy valami új féle még ijesztőbb dolgot találnak ki erre is. És a képen a Ski village látható, valószínűleg a Dock-ból, előtte egy olyan kerítéssel, mint tavaly a Forest-ben. Talán a Dock egy temető lesz. Remélem ez a party is jól sikerül. Idén Október 31 csütörtökre esik, szóval remélem kihasználják. De lehet, hogy pont azon a napon lesz vége :/

És a 3. képen egy újabb gép a Puffle Gondozó. Azt írja, hogy Keress egy új módot arra, hogy a pufid azt kapja amit szeretne, Októberben. Szerintem egy igloo cucc lesz, amivel játszhatnak a pufik, de az is lehet hogy egy új játék. Ha ezzel játszunk, vagy használjuk/-ják a pufik, akkor nem lesznek éhesek. Ha nem játék, akkor szerintem újra kell majd  mindig tölteni kajával.

 

4. Új pin

Megjelent az új pin:

 

5.Új szavazás

Új kép (85)

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

Reklámok

15 Responses to Csütörtöki Frissítések #Frissítve

  1. Levente2318 szerint:

    Nézd meg a club penguin membership oldalán a for members részt.

    Kedvelés

  2. Balib3 szerint:

    Érdekes hogy a nyár folyamán végig iskola témájú pineket adtak, mint a füzet, meg a számológép,most hogy elkezdődött a suli, már kókuszdió turmixot adnak, ami egyértelműen nyári témájú pin.

    Kedvelés

  3. Balib3 szerint:

    Ja és remélem hogy a varázsitalok, amiket RH hoz nem átváltozáshoz lesznek jók.

    Kedvelés

  4. Balib3 szerint:

    Most nézem, hogy az újságban alul a wizards needed résznél egy régi stílusban rajzolt pingvint tettek be. Persze ez nem bizonyít semmit, de milyen jó lenne, ha szépen fokozatosan visszaállnának a régi stílusra. 🙂

    Kedvelés

  5. Balib3 szerint:

    Úgy tűnik idén is a Halloween partin belül fogják megrendezni a szülinapi partit. Szerintem jobb lenne ha a halloween party előtt lenne, ahogy eredetileg is volt. Bár ha a 6 szülinapra fog hasonlítani akkor nem lesz gond, de a tavalyi elég gyenge lett. Még a parti sapkát se rejtették el mint azelőtt mindig. Meg annak is örülnék ha a book room-ot is feldíszítenék és ott lenne az új évkönyv. Nem lesz túl sok emlékezetes pillanat abban a könyvben. Max arra emlékezhetünk majd vissza, hogy 2013 volt a CP legrosszabb éve.

    Kedvelés

    • Marcellm szerint:

      Szerintem is jó lenne, ha el lenne rejtve a kalap és a díszítés is jobb lenne, mert szerintem a tavalyit kicsit összecsapták..A Book Room-ot is szserintem nagyon jól fel lehetne díszíteni. Nekem nincs bajom azzal, hogy a Halloween Party alatt van, mert már 2011-ben is így volt, csak legyen hangulatos. 2013-ról én se szívesen emlékezek meg (kivéve 1-2 party-t), de benne lesz tavaly október, november, december is, amiben elég jók voltak a party-k.

      Kedvelés

  6. Balib3 szerint:

    Láttam az új Game on-t a Medieval party-ról. Szerintem egyik eddigire sem hasonlít a party. Nem úgy néz ki hogy a régi hangulatot hozza majd.

    Kedvelés

  7. Balib3 szerint:

    Amúgy csak én érzem úgy hogy a játéknak alapjában is teljesen megváltozott a hangulata?

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

