Teen Beach Movie Summer Jam Értékelés

Habár eleinte nem tűnt jónak, majd az utolsó sneak peak meghozta a kedvet, és a party még a vártnál is jobb lett. Szerintem ez volt 2013 legjobb party-ja.

Szerintem hozta a régebbi hangulatot. A szobák szuperek voltak, mint ez:

Habár volt egy-két ami nem annyira tetszett:

File:TBMSJTown.png

De összességében nagyon jók voltak. Csak szerintem nem kellett volna mindenhol homoknak lennie. Régebben hó is és rajta homok volt az ilyesmi partikon:

File:IAPCove.png

Ezek, azok a jópofa apró logikátlanságok, amiket egyszer említettem. De így se voltak rosszak a szobák.

A kedvencem a Vízi Park volt:

Már a régebbi Water Party-n is volt egy óriáscsúszda:

File:WP04.jpg File:Summer Water Ski Village.PNG

De az nem csinált semmi különöset. De ez az újítás nagyon tetszik, hogy interaktívak a csúszdák 😀 De azért lehetett volna több és nagyobb, több helyen, de így is imádtam.

És az, hogy mindenhol tengerpart van nagyon jó ötlet. És az Epic Wave is:

Szerintem kicsit érdekesebbé lehetne tenni, mint ahogy az ötletben írtam.

A sztráda is nagyon szuperül volt megoldva:

Eleinte nem tetszett, mert a reklám része, de szerintem nagyon jól kivitelezték, hogy jönnek a táblák, a kijáratok, stb.

Nekem a Big Momma’s nem annyira tetszett, de nem csak ezért mert a reklám része, hanem a szoba szerintem nem olyan jó. Az ötlet nem rossz, hogy fellép Brady és Mack (mint az UJ-en Cadence), de a dal amit énekelnek nem CP-s, és aki nem látta a filmet annak semmitmondó:

És a táncuk sem túl jó. De a Backstage tetszett.

A cuccok is most sokkal jobb minőségűek, mint eddig, de nekem hiányoznak hozzájuk speciális táncok:

De az hogy naponta egy új cuccot kapunk egy új helyen folyamatosságot biztosít a party-nak ami fontos.

És a régi hangulatot is felidézte, ami nagyon szuper és mindenki erre vágyott. Pl. a Plaza-ban egy régi Island Adventure Party-s zene szólt (katt rá):

A Town-ban is egy régi zene szólt. Még lehetett volna fokozni, ha Dance Club ilyen lett volna, mert kívülről is hasonló stílusú:

File:During the Island Adventure Party 2011.png

És ha a Forest-ben egy Adventure Party zene szól: 1, 2

De sajnos a Music Jam hangulatot nem idézte. Van 2 közös színpad, ahol nem  lehet semmit sem nagyon csinálni. Summer Party-nak nagyon jó, sőt még pár átalakítással Adventure Party-nak is, de Music Jam-nek aligha. De ettől még nagyon élveztem.

Szerintem Cadence és/vagy Brady és Mack helyett jöhetett volna Rockhopper, vagy a Penguin Band. És kezdődhetett volna a party korábban.

És amit még hiányoltam, az a Tropical Igloo Contest.

File:AuntArcticInCPTimes;Issue355A.png Sőt idén egyáltalán nem volt Igloo Contest 😦

Talán azzal indokolhatják, hogy nem volt idejük. Akkor hogy hogy eddig mindig volt?! Akár ezt is csinálhatták volna a 3D helyett. Remélem lesz majd Halloween-i és Karácsonyi Igloo Contest.

De ezektől eltekintve, összességében nagyon tetszett a party, nagyon sok minden meg volt benne ami kell.

Pontozás:

Reklámokból tűnt: 7,7p

 

Valójában: 8p

Tehát ez 2013 legjobb party-ja. És ez ugyanannyi mint a tavalyi Halloween Party.

És elkészítettem a rangsort az idei partikról:

(Ezek a “valójában” pontok):

  1. Teen Beach Movie Summer Jam: 8p
  2. Card Jitsu Party’13:                     7.7p
  3. Opertaion: Hot Sauce:                 7.5p
  4. Red Nose Day:                            7.33333333333333333p
  5. Puffle Party’13:                            6.7p
  6. Marvel Super Hero Takeover’13:  6p
  7. Hollywood Party:                         3.3333333333333333p
  8. Prehistoric Party:                         3p
  9. Star Wars Takeover:                    0.2222222222222222p
  10. Monster University Takeover:       0.2p

Te mit gondolsz?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

3 hozzászólás a(z) Teen Beach Movie Summer Jam Értékelés bejegyzéshez

  1. Balib3 szerint:

    Ez jó party lett. Mindenben egyetértek. Amúgy mióta felújították a Night club-ot szinte sosem lett feldíszítve. Ugyanígy a book room-al. Még a 7. szülinapra sem lett feldíszítve. Pedig azelőtt minden szülinapi partin fel volt. Van egy olyan érzésem, hogy mostantól a mine shack sem lesz túl sokszor fedíszítve, hisz ott az iskola.

    Kedvelés

    • Marcellm szerint:

      Azt én is sajnálom, hogy nem díszítették fel őket, de legalább jól néznek ki. Szerintem azért a Mine Shack fel lesz díszítve az új partikra, de valószínűleg nem olyan sokszor mint eddig 😦

      Kedvelés

  2. Ancii szerint:

    nekem öszességében nagyon jó volt de utálom h nem lehetek member és nem vehettem meg a klasz mocikat meg a hajakat és ez annyira szar.már bocsáűnat a csúnya szóért.amugy én már nagyon várom a hallowini party-t

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

