Star Wars Takeover Értékelés

Ez volt a másik legrosszabb party a CP történetében a MU után.

Pont mint a MU ez a party is egy ötlettelen sablon party volt. Ebben sincs egyediség, és unalmas is. De a legrosszabb az egészben, hogy ez egy új féle értelemben hülyeség. Semmi logika nincs benne. Egyszer csak Herbert felvesz egy ruhát és ő lesz Darth Herbert egy halál csillaggal, egyes pingvinek az ő oldalán rohamosztagosok stb. Ekkora HÜLYESÉGET! Amikor láttam a trailer-t alig bírtam felfogni! Régebben is voltak apró logikátlanságok, amik akár még jópofák is és nem zavart senkit. De ez borzasztó.

Az első bolygón rohamosztagosokat kellett lelőni:

Szerintem nem kéne erőszakkal tönkretenni azt a barátságos világot amit felépítettek 7 év alatt. Ez a party szerintem eléggé erőszakos, akármennyire próbálják álcázni és ez nagyon  nem jó, mert a játék 6-14-éveseknek van és aki fiatal annak nem kéne ilyen világba csöppennie. A Superhero Takeover is erőszakos valamennyire, főleg az újabb, de mégsem ennyire. Talán még egyes operation-okra lehet mondani, hogy azok, de szerintem elhanyagolható.

A party kezdete után 1 hétig várni kellett a következő bolygóra. Van aki ezalatt a rossz játékkal játszott, de én inkább nem is mentem a közelébe, és így unalmas lett, és nem volt folyamatosság.

A halál csillagon hatástalanítani kellett a terminálokat, mint az Op: Blackout-on.

De nem naponta, hogy legyen valami folyamatosság, hanem rögtön, és ezután megint jött egy nagy szünet. Egyébként a Halál Csillag nem volt olyan rossz, de jónak nem nagyon mondható.

Miután letelt a hét elérhető lett a következő bolygó:

Itt megint egy rossz mini game-mel kellett játszani. És végén felrobbantjuk a Halál Csillagot. Így valószínűleg akik rajta voltak azok meghaltak (mint a filmben is). Ez a bolygó már nagyon rossz minőségű volt,valószínűleg ennek a kidolgozására nem maradt idő 😡

A kidolgozása a szobáknak grafikailag az első két bolygón korrekt, de a stílus már nem annyira és a Yavin 4 már nagyon ronda. A hangulat a party alatt nagyon  rossz, szerintem élvezhetetlen.

Összességében egy hülye, elképzelhetetlenül illogikus, rossz, erőszakos, élvezhetetlen, sablonos, unalmas, egyáltalán nem egyedi Reklám party! Én utáltam és nem is játszottam a party részeken, hanem rögtön elmentem a szigetre.

Pontozás:

Reklámokból tűnt: 0.2

Igazából: 0.222222…

Ez egy nagyon kicsit jobb mint a MU.

Te mit gondolsz?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

4 Responses to Star Wars Takeover Értékelés

  1. pirospingu szerint:

    2 Véleményem van:

    1. Mint cp-s: ANNYIRA nem volt rossz a party. Bár ez talán azért mondom, mert majdnem az egészet átnyaraltam. :p

    2.Mint nagy SW fan: Rengeteg dolgot kihagytak! Ha legalább rendeznek ilyen másodosztályú partyt csinálják jól a fim szerint!
    Benne se volt az Alderaan! Luke nagyszüleit kihagyták! Hol van a vallatógép? Mit keres a 4-esben Palpatine?! Az “Új remény”ben nincs benne Yoda, de ha már belerakták a fő negatívat, (Palpatine ) akkor rakják be a fő pozitívat is.(Yodát) Darth Herbert a végén a Halálcsillagról üvölti le, hogy “Ohhh no!” ??? A pácnélzatnak úgy nincs is értelme, ha nem sérült le az ember, úgy mint Anakin. Ez konkrétan kyborg ruha! Utolsó megjegyzésem. Rd-D2-nak és C3-PO-nak nem nyújtottak olyan nagy szerepet a játékban mint a filmben.Pedig igen fontos szereplők. G.Lucasnak ők a kedvencei.

    Ui..Tudtad,hogy a kövi Sw trilógiának (ismét 😀 ) John Williams fogja csinálni a zenéjét?

    Kedvelés

  2. Marcellm szerint:

    Jah, és eszembe jutott, hogy most Princess Cadence volt (Cadence Hercegnő), aki ha jól tudok a My Li’l Pony-ból valaki

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

