Hírek #Frissítve

Újabb hírek érkeztek:

1. Puffle Digging Up frissítés

15-én érkezni fog egy újabb újítás a PDU-hoz. A pufik előtudják ásni a kedvenc ételüket.

És legjobb, hogy ettől minden 100%-on lesz náluk.

Érdekes. Nekem tetszik valamennyire, de már a PDU-t sem tartottam olyan jó ötletnek. Egy kis idő után lecseng az egész. De legalább van valami nem rossz ebben az évben.

 

2. TBM Summer Jam sneak peaks

Megjelent egy újabb videó, amiben meginterjúvolják a már ismert két színészt:

Kérdeznek tőlük a CP-ről. Crhissie nem nagyon ismeri még a Club Penguin-t. Adnak szörf tippeket, mondanak egy kulissza titkot a filmről és elmondják, hogy mit nem szeretnének kihagyni a party-n. A videó végén látunk egy sneak peak-et:

Ez gondolom a Big Momma’s. Van róla egy jobb kép, csak az elég homályos:

A videóban beszélnek arról, hogy  lesz egy Back Stage, ahol találkozhatunk Brady-vel és Mac-kel. A Backstage szerintem ez lesz:

Valamint megkaphatjuk a Cheechee (az egyel fentebbi képen látható pingvin) hajat, csatlakozhatunk a motorosok csapatához és motorozhatunk, vagy a szörfös csapathoz és szörfölhetünk.

 

3. Ez utáni party-k

Spike tweetelte, hogy a TBM Summer Jam után már csak eredeti CP-s party-k lesznek! 😀

Végre észbe kaptak. Valószínűleg ezek a The fair 2010 logo(Szeptember),

Halloweenparty(Október), Holiday Party 2012 logo(December). És a novemberi party valószínűleg a Medieval Party Logo party lesz! 😀 Mint azt már elég régen is írtam.

Tehát van még remény. Azt is írta, hogy szuperek lesznek. Ha nem csinálnak semmi hülyeséget a partikkal kapcsolatban akkor nem lehetnek olyan rosszak. Ezt talán vehetjük első lépésnek a megjavulás felé.

 

4. Waddel On 5

Aki még nem látta annak mondom, hogy megjelent a Waddle On ötödik epizódja:

Én nekem még mindig nem a legjobb, néha már unalmas, de azért ez sem a legrosszabb, mint már írtam.

Te mit gondolsz?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

2 Responses to Hírek #Frissítve

  1. Balib3 szerint:

    Remélem ezzel végleg kilépnek majd ebből a takeover korszakból.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

