Star Wars Takeover

Sajnos elkezdődött ez a rossz party:

Ha belépsz elindul a trailer videó:

Ha bezárod akkor a Millenium Falcon-on leszel, ahol ott van Cadence is:

Olyan mint az Op: Hot Sauce event-nél. Ha rákattintasz akkor bejön ez:

Ezután a Quest Map hozzáadódik a képernyőhöz:

Ha megnyitod bejön a már ismert kép:

A memberek jobb oldalt alul indulhatnak el a jedi-vé válás útján. Ha rákattintasz akkor előjön Sensei, aki elmagyarázz a fénykard működését:

A kezünkbe kaptunk egy fénykardot, és ha táncolunk akkor átalakulunk jedi pingvinné:

Ha találsz ellenséget akkor csatáznak:

És így kapnak pontokat ami előre viszi ezt a csíkot:

És jobb oldalt nem a sok jelmez érhető el, hanem négy olyan amit akkor szerezhetsz meg ha győztél ilyen csatákban 30-szor:

Ezután Tatoone-ra kell menni. Ott ez fogad:

Rohamosztagosokat kell legyőzni egy játékban. A bolygón van pár hely ahol lehet játszani:

Ha elindítod a játékot ez fogad:

Itt is ruhákat lehet kapni ha elérsz egy adott pontszámot. A játék maga ilyen:

A buckák megül felbukkanó rohamosztagosokat kell lelőni.  Ha végeztél ezt adja ki:

Ezután Cadence megint üzen:

A feladatunknak vége erre a hétre, majd csak 1 hét múlva lesz új feladat. Ha visszamegyünk a szigetre a Quest Map-pel akkor a Dock-ba érkezünk a Millenium Falconnal:

A szigeten minden a régi, kivéve hogy a Halál Csillag már óriási:

Érkezett új pin:

Érkeztek új smiley-k:

És a Disco-ban a SW fé zenei témájának diszkós remix-e megy!

Szegény John Williams remélem nem hallotta. Ekkora hülyeséget? Minek? Mindegy, ameddig a party tart, nem jövök a Disco-ba.

Te mit gondolsz a party-ról?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

Reklámok

27 Responses to Star Wars Takeover

  1. Balib3 szerint:

    Gondoltam hogy nem lesz túl jó, de ennél még én is többet vártam. Ez nem több egy gagyi reklámnál.

    Kedvelés

  2. csapoaron szerint:

    Szerintem pedig jó party!

    Kedvelés

    • Marcellm szerint:

      Mint szinte minden ez is ízlés kérdése, szóval nincs gond ha valaki jónak vagy rossznak talál egy party-t. Ha mindenkinek egyforma lenne a véleménye tök unalmas lenne a világ.

      Kedvelés

  3. pirospingu szerint:

    Én meg a blogomon (nem adok linket) agyon dicsértem a cpt hogy berakták John Williamst, aztán megnéztem a disco-t és.. -.-“

    Kedvelés

  4. Réka20 szerint:

    Szerintem se jó a parti.Sőt egyenesen szörnyű. Én jobbra számítottam. igaz hogy még ez a harmadik parti azóta hogy regisztráltam de a card jistu is jobb ennél meg a MU party.
    Hova süllyed a club penguin?

    Kedvelés

    • Marcellm szerint:

      Szerintem a MU rosszabb, mert ebben a party-ban van valami kidolgozás, igaz hogy így is egy jelentéktelen rossz reklámparty, de valamivel jobb. És a Card Jitsu Party volt szerintem az idén a legjobb, habár ott is volt jó pár új rossz újítás, de visszahozta nekem a 2011-es hangulatot, szóval nekem tetszett.

      Kedvelés

  5. levente2318 szerint:

    Amúgy Herbert-nek van új háttere. Nekem már meg van

    Kedvelés

  6. Random pingvin szerint:

    Most komolyan erre a szörnyűségre kelelett várni a hónap végéig? Ez egy rossz vicc. Úgy jobban telt volna el a Július a CP-n, ha nem rendeznek party-t, hanem mondjuk csak egy találkozót a moderátorokkal. Áh… még egy reklámparty és följelentem a Disney-t a gyermekek képzeletének megrongálásáért 😀

    Kedvelés

  7. Balib3 szerint:

    A Summer Music jam-ben azért még bízok. Csak érdekes lesz, hogy ez a party tart Augusztus 13.-ig, 2 party között pedig legalább 2-3 hét szokott lenni. Így a summer music jam talán még szeptemberre is be fog csúszni. Inkább most júliusban kéne nyári partit tartani, nem nyár legvégén, ahol már a szeptemberbe is becsúszik majd valószínűleg a parti. Ezekkel a reklámpartikkal jól tönkretették az idei cp-s nyarat. Aztán lehet hogy ez a nyári parti meg a Teen beach moovie-ról fog szólni. Ha úgy lesz, akkor a nyári partit is temethetjük.

    Kedvelés

    • Marcellm szerint:

      Én is pontosan ezt gondolom. És a Summer Jam biztosan átcsúszik szeptemberbe. Ha nem sokat nyúlik bele akkor még okés, de valószínűleg ez lesz egy hét is és pár nap, ami már sok. És a reklámról azt gondolom, hogy nem lehet annyira szervesen beépíteni a party-ba mint a SW-nál vagy a MU-nál, hanem csak egy kevéssé mint az Ultimate Jam-en-szóval nem lehet olyan rossz.

      Kedvelés

  8. levente2318 szerint:

    Most adták le az SW takeover reklámját a disney csatornán!!!!!!

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

