MU Party Eredmények

Mivel már hatodika van, így vége a Scare Games-nek. És a végállás:

Az állás pont olyan mint a filmben is, és a party alatt nem sokat változott, csak a PNK a ROR elé tört. Az Oozma Kappa nyert és ennek tiszteletére fel díszítették az egyetem belső udvarát:

Van egy egy bug ami miatt csak akkor láthatjuk a dekorációt ha játszunk a Scare Challene-el, vagy ha egy másik szobából jövünk ide.

Itt található egy free item a Scare Games Trófea:

Így néz ki a player card-on:

Ez se lett túl jó.

És ezzel már majdnem vége ennek a party-nak végre!

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

5 Responses to MU Party Eredmények

  1. nikcso szerint:

    a PIN frissült, és az ice bergen van egy egyszemű zöld puffle 🙂

    Kedvelés

  2. Balib3 szerint:

    Elég unalmas parti lett. Nem is voltam fent sokat. Régen minden partin egy csomót játszottam, nem is akartam hogy befejeződjenek, viszont most várom hogy vége legyen. De hiába örülünk hogy vége, majd jön a star wars party, aztán augusztusban talán jön a teen beach movie takeover..

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

