Hírek

Újabb hírek érkeztek:

Balib3-nak igaza, volt, tényleg felújítják a Mine-t és iskolává. Itt egy sneak peak:

Végül is lehet, hogy ez jó lesz mert innen jól néz a felújítás, olyan mint tavaly novemberben, ami nagyon szuper, de szerintem egy új iskola túlzás. Főleg nyáron, amikor nem vágyunk semmiféle iskolára! Engem az aggaszt, hogy lehet, hogy emiatt a Recycle Center-t eltávolítják. Valamint a háttérben látszik, hogy a már nem csak térképpel, hanem innen is fel lehet menni a dojo-ba. Nem tudom, pontosan milyen lesz, de az iskola ötlet nem tetszik, habár kívülről jól néz ki. Az új egyetem a következő héten nyit meg.

 

Valamint 

Még vannak kisebb hírek is.

1. A Waddle On jövő héten jön ki.

2. Lesz egy új képessége a pingvineknek, hogy egyik szerverről átugorjanak egy másikra, mint ebben a videóban:

4. Lesznek még animated short-ok, Spike azt írta most hallgatott meg egy újat ezen a héten.

5. Talán lesz privát chat a CP-n.

Te mit gondolsz a frissítésekről?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

20 Responses to Hírek

  1. Balib3 szerint:

    Érdekes hogy Herbert szobra sincs már ott, pedig az azért került oda, hogy a sziget ne süllyedjen el. Kár hogy ezekre a kis dolgokra nem figyelnek oda. A bánya területe szerintem a lehető legrosszabb hely egy iskola számára. Nyáron iskolát nyitni pedig a legnagyobb hülyeség. Örülök hogy nyár van. Nem akarok még a cp-n is iskolát.
    Valószínűleg plusz egy felesleges szoba lesz, akár csak a puffle hotel. Az is a party ideje alatt megfelelt, de örökre benthagyni felesleges.

    Kedvelés

  2. Balib3 szerint:

    Azért érdemes megnézni a star wars takeover videónál a tetszik, nem tetszik arányt.

    Kedvelés

  3. Marcellm szerint:

    Én még amiatt is aggódok, hogy az aszfaltos út a Forest felől jön. Lehet, hogy a Forestban aszfalt lesz? Remélem nem, de kinézem belőlük.

    Kedvelés

  4. Balib3 szerint:

    Szerintem elég gagyin néz ki, hogy beszorították oda a sarokba a bányát. Nekem a mostani sokkal jobban tetszik. Ha rajtam múlna, maradna úgy ahogy van. És tényleg furcsa hogy az erdő felől jön az út. Egyáltalán minek kell oda aszfaltos út, meg zebra?

    Kedvelés

    • Marcellm szerint:

      A bánya tényleg lehetne nagyobb, ugyanezzel a grafikával és sokkal jobban nézne ki. De hol van a veteményes?! Mert én csak Soft Ball pályát látok, meg egy padot. És az aszfalt is szükségtelen.

      Kedvelés

  5. Gamerx szerint:

    Hát elég nagy hülyeség hogy eltávolítják a Recycle Center-t!
    Meg hát az iskola -.-
    +Ha csak egy üres szoba lesz!
    Furcsa ez nekem :/

    Kedvelés

  6. Gamerx szerint:

    Bár ahogy elnézegetem a képet feltűnt baloldalt a kapu felett az iskola a tetején egy zöld valami. Lehet hogy a Recycle Center lesz
    csak az iskolában?

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

