Hírek

Újabb híreim vannak:

1. Waddle On

Ha olvastátok az előző bejegyzéseket akkor tudjátok hogy a CP egy “Waddle On” c. sorozattal rukkol elő az augusztusi party-ra. Írtam róla, hogy “Austin & Ally”-hez lesz köze valószínűleg, de most újabb ínfó van róla. Business Moose márciusban ugyan ki lépett, de lőtte Polo-val csinálták a klippeket amikben voltak viccek és ezt “Moose and Polo Show”-nak hívták. És Polo azt írta, hogy ennek az új neve a “Waddle On”. Azt is írta, hogy ez egy “Comedy Sketch Show” lesz ami azt jelenti, hogy egy humoros 1-10 perces terjedelmű sorozat lesz. Azt írta ezután egy kérdésnek, hogy mi az ami vicces és L-el kezdődik? Ezt még nem tudjuk. Azt írta, hogy nemsokára fog megjelenni, de még mindig dolgozna az 1. epizódon.

 

2. Summer Jam Game On Sneak Peak 

Hallie közzétett egy képet Summer Jam-ről készülő Game On-ról:

Kutakodtam és szereztem infókat róluk. Ez a srác az Austin Ally-ben szerepelt, de ennek nincs nagyobb jelentősége, mert egy Filmben a

Teen Beach Movie Logo.jpg

-ban szerepel, ami júliusban jön ki Amerikában.

És hogy ez hogyan kapcsolódik a Waddle On-hoz, és a CP-hez arról a MEGFIGYELÉSEK lapon olvashatsz.

 

 

3. Új szoba jön a szigetre

Polo tweetelte, hogy egy új szobát építenek majd. De azt még nem tudjuk, hogy mi lehet az, és hogy melyik party során jelenik meg. Balib3 írta hogy elvileg egy iskola. Én küldtem egy tweetet Polo-nak és ha válaszol rá megtudjuk, ha nem akkor hát nem. Balib3 még azt is írta, hogy felújítják a bányát, de szerintem ez nem valószínű, de nem tudom, hogy hol olvasta.

Te mit gondolsz?

 

4. Új kód

DISNEYMU

És ezt lehet vele unlock-olni:

Nekem nem tetszik, bár a non memberekre nézve pozitív, hogy nekik is van egy komplett jelmez.

 

5. Új háttér

Megjelent egy új háttér erről a party-ról:

Nekem épp úgy mint a party, a háttér sem tetszik, de ezt legalább időben tették közzé, nem úgy mint az előtt lévőt:

amit csak a party után tettek közzé, épp úgy mint a Super Hero Party-sat.

 

6. Új szavazás

Itt a magyar változat:

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

3 hozzászólás a(z) Hírek bejegyzéshez

  1. Balib3 szerint:

    A bányáról szóló dolgot a CP írta valakinek e-mail-ben. Itt a kép. Egy külföldi oldalon találtam.

    Kedvelés

  2. Marcellm szerint:

    Tényleg érdekes, de nem azt írta hogy felújítják, csak tartósan át lesz alakítva a party-ra. De tényleg érdekes, hogy még nem alakították át. De azt is írta, hogy nem tudja pontosan, hogy mik lesznek a változtatások. És azt se tudjuk, hogy a Mine melyik részét újítják fel. Én azt remélem hogy nem iskola lesz. Ha a felújítás olya stílusú lesz mint tavaly novemberben akkor OK, bár 2013-ban nem hinném hogy olyan, lesz.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

