Monster University Party

Spike Hike közzétett egy sneak peak-et a Party-ról:

Egy kezdő screen-nek tűnik. A háttérben látható az egyetem bejárata és az egyik szörny köszönt és magyaráz az iskoláról. Ennél többet nem tudtunk meg.

Nekem nem tetszik a party ahogyan van.

Játssz most!

10 Responses to Monster University Party

  1. Balib3 szerint:

    Szerintem a CP kezd kifogyni az ötletekből. Ha nincs ötlet új partira, majd megnézik melyik Disney film jön ki legközelebb, aztán abból csinálnak egyet. Ha pedig eredeti partit csinálnak, akkor is már a legendákat leplezik le velük. Pl: Director kiléte, szivárvány puffle, stb… Aztán ha a hasonló dolgokból kifogynak, kitudja mi lesz. Van jó néhány régi és kevésbé régi, de jól sikerült parti, amit sokan szívesen viszontlátnának. Azokat kéne visszahozni. Nyárra simán beraknék a helyükben 3 másik partit és fogadjunk hogy azok miatt fele annyian sem fanyalognának mint emiatt.

    Kedvelés

    • Marcellm szerint:

      Igen az egyik dolog az az az ötlet hiány pedig elvileg a kreativitás határtalan. A Director leplezésével nem volt gondom, nekem nagyon bejött az a party, ezért van a lista 3. helyén. Az idei Puffle Party már nem lett ilyen jó. Nem tudom, miért nem használják fel a 2012-es vagy 11-es dolgokat csak egy PICIT átalakítva! Az idei ötletek rémesek. De amúgy szerintem simán lehetne kitalálni ötleteket, csak inkább nincs kedvük és nem foglalkoznak vele annyit. Szerintem amikor elment Billybob akkor nem csak ő meg még pára, hanem jó sokan mások is, akik talán szükségesek voltak. Nem tudom, hogy miért, de várom vissza Billybob-ot, Happy77-et, és a 2011-12 minőséget.

      Kedvelés

  2. gazsi0123 szerint:

    Egyetértek.Meg ez birizgál eglégé hogy(nem öndicsérésként mondom)de NEKEM nekem jobb ötleteim vannak…túl rá akartak feküdni a 13′ elvárási rafikájára annyira de annyira akarták hogy….izé ez a konturtalan TÚLárnyékolt vacak lett belőle;a lényeg hogy inkább a grafikára hajlanak (ami rohadtul nem sikerült) nem pedig az egyedi ötletekre..sajnos…. 😦

    Kedvelés

    • Marcellm szerint:

      Vagy talán megcsappant a számuk amikor kiléptek a többiek és nem tudnak olyan hatékonyan dolgozni, vagy csak már nincs kedvük. És nekem is vannak ötleteim, amik sokkal jobbak mint az idei partik.

      Kedvelés

  3. Balib3 szerint:

    Lecserélték a membership befizetés oldalát. Az új oldal kinézetéhez lett az is igazítva. Ja és ott is lecserélték a pingvineket a csúnya verziójukra… Nem nagy újdonság, de gondoltam leírom.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

