Mi lesz nyáron sneak peaks

A Team közzétett egy nagyon érdekes sneak peak-et az idén nyárra várható dolgokról:

Nagyon sok mindent tudhattunk meg. Amit mondtak az az, hogy idén nyáron 3 új “szuper” party várható.

Azt írták, új helyek, új világok, sőt új dimenziók.

Nem nagyon tudtunk meg sokat, csak az új dimenziókból az April Fools’ Party-ra gondolhatnánk, d szerintem nem az lesz.

Sajnos idén 3 új party lesz és emiatt elmarad az Ultimate Jam és az Adventure Party idén, ami a két legjobb party szerintem. Én eléggé kivagyok akadva. 😦

Nem tudom,mit gondoltak.

Te mit gondolsz?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

12 Responses to Mi lesz nyáron sneak peaks

  1. Balib3 szerint:

    Úgy tűnik hogy az eddig évente megtartott partikat, amik mondhatjuk már hagyománnyá váltak CP-n, most hanyagolják. Elég nagy baj ez. Nem értem hogy a nyári partikat miért nem tudják szokás szerint úgy rendezni ahogy eddig. Egy Music jam, egy Adventure party, Augusztusra pedig valami új. Szerintem erre az évre elbúcsúzhatunk a jól megszokott kedvenc partijainktól. Talán majd 2014-ben jobb lesz. Csak az a baj hogy továbbra is partiról partira egyre több ember van online, hiába zuhan azoknak a minősége. Így a dolgozóknak úgy tűnhet hogy minden a legnagyobb rendben van, tehát így folytatják továbbra is. Sajnos…

    Kedvelés

    • Marcellm szerint:

      Hát igen, de nem vagyok abban biztos, hogy nő a nézettség, de nem tudok róla egy adatot sem, csak azt, hogy tavaly novemberben volt a legnagyobb nézettség. Még a nyári partikról annyit, hogy példát vehetnének 212 nyaráról, ugyanis az volt a legjobb időszak a CP történelmében (legalább is szerintem).

      Kedvelés

  2. Levente2318 szerint:

    Szerintem a júniusi party a szörny egyetemről (Monsters University)
    fog szólni

    Kedvelés

  3. gazsi0123 szerint:

    Khm….csak megjegyezném hogy nem fog elmaradni a Musik Jam…. 🙂

    Kedvelés

    • Marcellm szerint:

      Igen sajnos, már rá jöttünk, és írtam is ebben a bejegyzésben. De Spike azt írta, hogy lesz egy party, amiben lesz zene, de szerintem nem fog felérni az Ultimate Jam-hez.

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

