Superhero Party Ápr. 26

Mivel új nap van így új küldetések érkeztek:

Gonosz

Ha bejelentkezel kiválasztod, hogy gonosz leszel és feljön a gonoszok listája:

Már a 2. cikkely is zöld. Kattintsunk a a Build-re és építhetjük őket.

Először az első típusó robot lesz, de másodiknak már ez. Az elv itt is ugyanaza, mint az előzőnél. Ha kész van ilyen:

Oldalt mutatja is, hogy eddig miből mennyit csináltál.

És ha hozzáadtad a kristály energiát egy “rák táncot” csinál:

Ha végeztél bejön újra ez:

Itt már látható alul balra, hogy már kétféle robotot csináltunk. Ezt a robotot is magunkkal lehet vinni, csak kattintsunk rá az cikkelyre és bejön, hogy melyik színből mennyit csináltunk:

Ha magaddal viszed így néz ki:

Ha táncolsz a mellét veri:

és így csinál károkat.

Ha integetsz egy robbanás történik:

Ez nem okoz károkat.

Ez is tud óriás hógolyót dobni.

 

És nem írtam le, hogy mit csinál a másik képekkel így most leírom.

Ha táncolsz a levegőben fordul egyet.

Ha integetsz gúnyolja a hősöket:

Tud óriás hógolyót dobni.

 

Hős

Ha kiválasztod, hogy hős vagy bejön ez:

Látható ez új kesztyű. Ha rákkattintunk kijön ról egy kis infó:

Ez az Erő Hullám. Egy víz sugarat lő ki.

 

Kesztyűk

Naponta fognak kesztyűk megjelenni. Így leírom őket:

Ápr. 27:

Úgy tűnik, mintha izzó kőzet lenne, így szerintem ezzel majd tüzet lehet lőni.

 

Ápr. 28:

Nekem egy szelet/hurrikánt keltő kesztyűnek tűnik

 

Ápr. 29

Nekem ez is a tűzzel kapcsolatosnak tűnik. Lehet, hogy ez egy tűz sugarat lő, míg a másik egy tűz sugarat.

 

Ápr. 30:

Ez szerintem mindenképpen egy ragacsot lő ki, ami talán mar is.

 

Máj. 1:

Erről nem tudom, hogy mi.

 

Máj. 2:

Szerintem ez egy anti-gravitációs kesztyűm amivel befolyásolni lehet a gravitációt és ezáltal rombolni, de nem vagyok biztos.

 

Robotok

Naponta fognak robotok is megjelenni, így ezeket is leírom:

Ezekről nem tudok nagyon mit mondani.

 

Valamint

Még kihagytam az előző bejegyzésből két ingyen cuccot:

Mint tavaly is a Pizzázóban egyben egy bank is üzemel ahol természetesen van egy széf.Innen a betörők megszerezhetnek egy zsáknyi pénzt, mint tavaly.

De ha elkapják a rablókat akkor készítene  róluk egy képet a rendőrségen, így itt kapható egy háttér.

És megjelentek új Smileys:

 

Továbbá

Mivel Aunt Arctic meglátogat minket ezen a partin, ezért osztogat új hátteret:

My Robber playercard

 

Valamint még van egy új unlock kód:

MASQUE01

Ötszáz coin-t lehet vele unlock-olni. Az infóért köszönet Balib3-nak.

 

És Spike Hike közzé tett egy képet a Twitteren a My Penguin-ről:

Közvetlen hivatkozás a képhez

Nem tudom, hogy miért van hó a pingvinen, de lehet hogy köze van a Card Jitsu Snow-hoz.

A partin megjelent egy katalógus is, amiről ITT olvashatsz.

Játssz most!

Reklámok

6 Responses to Superhero Party Ápr. 26

  1. Csipike2 szerint:

    Hihihi, nekem megvan a szuperhősös pulcsi! (tegnap úgy 10 perc alatt megszereztem, mert tetszett a játék!) 😉

    Kedvelés

  2. NZs7~Tatii szerint:

    Azt is hozzateheted,hogy a hosoknel a kristaly palya vegere jutottal egy maskepp kinezo hosruhat kapsz:>

    Kedvelés

  3. ugrasz szerint:

    Én nekem megvan mindkettő az egyik fehér a másik piros.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

