Puffle Party (Gotta Have a Wingman) klip #Kiegészítve

Megjelent a Puffle Party (Gotta Have a Wingman) klipben is:

Sajnos tényleg ez a klip és nem csak egy fake mint ahogy reméltem 😦  De szerintem ez nem Cadence hangja. Lehet hogy csak én hallom így de most valahogy másabb így gondoltam megkérdezlek titeket:

És a grafika is borzasztó.

De a videóból rengeteg érdekes dolgot megtudhattunk:

File:Puffle Hotel OOH.png

Lesz egy Puffle Hotel. Ez nagyon érdekes.

És a Hotel teteje egy luxus és élmény fürdő:

File:Puffle Hotel Rooftop.png

És feltűnik egy Szivárvány Puffle is:

File:Rainbow puffle Revealed.png

És a magazin februári számában van egy kis szöveg Puffle Handler-től:

112. Nap

Láttál valaha egy kaméleont? Ez egy gyík elképesztő bőrsejtekkel amik segítségével megtudja változtatni a színét! – Épp egy kis puffle szőrt vizsgáltam a mikroszkóp alatt… és olyan sejteket láttam amik feltűnően hasonlítanak a kaméleonéra. Talán a pufik olyat is tudnak amiről még nem tudunk?

Ez eléggé érdekes. Talán a szivárvány pufi is így lesz.

És Cadence-nek most van egy új pólója:

File:In the Elevator.png

Image of Club PenguinImage of Club Penguin

Tök jól néz ki az új pólóban csak az új grafika még mindig pocsék. És találtam egy képet amiben már viseli ezt a játékban is:

Cadence2013look1

DE AZT MÉG MINDIG NEM TUDTUK MEG HOGY KI IS AZ A BIZONYOS “SZÁRNYSEGÉD” (WINGMAN), AKIRE SZÜKSÉGÜNK VAN.

Neked mi a véleményed?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

8 hozzászólás a(z) Puffle Party (Gotta Have a Wingman) klip #Kiegészítve bejegyzéshez

  1. zoknika szerint:

    nem ide tartozó kérdés de nem tudjátok mikor lesz a puffle party? 😀 és a szivárvány pufi csak membereknek lesz?

    Kedvelés

  2. gazsi0123 szerint:

    Tök jó cedencr új pólója

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

