Prehistoric Party Értékelés

A partinak vége, így szokás szerint értékelem:

Nem épp a legjobb party, mivel sokan panaszkodtak hogy tök rossz stb. és én és ilyesmi véleményen vagyok.

Ami tetszik:

Eredeti hogy lehet utazni az időben és hogy nem a sziget van átalakítva hanem ezek tulajdonképpen party szobák és egy olyan partinál ami nem visszatérő annál az eredetiség az egyik legfőbb szempont (ami természetesen a többi partira is érvényesül). A szobák is jól vannak megtervezve (többnyire)

Ami nem tetszik:

Az első 1-2 max 3. napon érdekes és utána már nem annyira (ez volt a Halloween Party ’12-vel is)

A tojásvadászat egy idő után unalmas és ha dolgoznak rajta több érdekességet is tehettek volna bele. Az hogy át lehet változni dínóvá sem olyan érdekes mert én például nem szeretem. Ahogy írták az újságban érdekesnek hangzott amit Gary írt. Az alapján amit ő írt azt gondoltam hogy lesz egy labor is. Szóval nem annyira érdekes így az utóbbi időben inkább a jelenben voltam.

Ha értékelnem kéne egy partit egy 10-es skálán, én 2 pontot adnék. (Innentől minden partit pontozok majd, és leírom hogy a hirdetések szerint hány pontnak tűnt)

Te hány pontra értékeled a partit?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

Vélemény, hozzászólás?

