Hírek

Rengeteg rendkívül izgalmas újítás érkezett:

1. Felújított szobák:

Mint ígérték felújítottak 7 szobát:

A Dock nagyon jó lett. Eddig egy üres tér volt és most meg lett töltve élettel.

A Beach is tök jó lett főleg a kikötő része tetszik nekem.

A Town is nagyon jó lett főleg a grafikája és a plusz dolgok pl.: egy pad, hirdetótábla

Új kép (100)

A Snow Forts is jó lett. A grafika és a háttérben a többi hely a legjobb.

A Plaza is nagyon szuper ugyanazért mint amit a Town-nál mondtam és most már látszik a Puffle Launch ágyú is. Ha ráviszed az egered az ágyúra kirepül egy piros pufi.

A Ski Village-t is feldobták főleg a csúszógumi felvonó tetszik. És látszik hogy az Evereyday Phoning Facility romos. Ha bemegyünk egyunezt láthatjuk:

Új kép (108)

És ha le megyünk a Command Room-ba:

Ugyanolyan mint a parti alatt csak már nincs füst.

A szobák nagyon jók csak azt hittem hogy lesz átmenet tehát ugye megjelennek tervező asztalok stb. mint a többi partinál. És a nap is fokozatosan jöhetett volna vissza.

 

2. Új előadás

Új előadás jelent meg a Stage-ben miután elvitték onnan Herbert cuccait:

Ez a 3 karácsonyi szellem sztori átdolgozása. Szerintem jobb lenne ha az igazit raknák be. Az tanulságosabb.

A katalógusról a katalógusok lapon olvashatsz .

 

3. PSA Missziók

Megjelentek a PSA missziók:

Új kép (124)

A missiókat a Fun Stuff oldalról érheted el. Az a titkosnügynökös kép visz át:

Új kép (126)

Végigcsináltam párat. Nem kell bejelentkezni a pingvineddel csak egyszerűen elkezded játszani.  És a végén már nem lehet kapni ajándékokat.

 

4.Új szavazás:

És a magyar változat:

5. Holly Jolly Igloo Contents

Ha feldíszítetted az iglud akkor gyorsan még jelentkezhetsz holnapig 😉

A többiről egy következő bejegyzésbe.

P.S.: Azért nem írtam (talán láttátok a kommentem) mert e billentyűzetemen elromlott a sceer shot gomb.

Játssz most!

6 hozzászólás a(z) Hírek bejegyzéshez

  1. You made some good points there. I did a search on the issue and found most people will approve with your site.

    Kedvelés

  2. gazsi0123 szerint:

    De rosszak lettek a misziok remélem csak ideglenes ha nem az akk tök rossz lesz.

    Kedvelés

    • Marcellm szerint:

      Nem tudom hogy örökre ilyen lesz vagy vissza teszik a játékba, de én szerintem is az lenne a jó ha visszatennék.

      Kedvelés

      • Szupervirsli szerint:

        Hát, az az igazság, én örülök hogy itt megtaláljuk, mert nekem a CP-n mindig lassú volt (maga a CP is).

        Kedvelés

        • Marcellm szerint:

          Annak hogy lassú több oka lehet. Attól is függ hogy milyen böngésző programot használsz, mert a Chore lelassítja Falsh-t és a Firefox nem. És attól is hogy milyen féle bővítmények vannak a flash-el kapcsolatban mert sokszor kell frissíteni, van amit a gép mond hogy frissítsd és van amit a a kereső hogy a shockvawa flash-t kéne frissíteni. És függ még a számítógép kapacitásától mert a flash kicsit több helyet foglal a RAM-on így lehet hogy a memóriát kell bővíteni.

          Ja és az igaz hogy így hogy kivették a játékból gyorsabb de azért nem kéne szétszednie a játékokat a cp team-nek.

          Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

