Operation: Blackout Értékelés

Ez a party kétségkívül az egyik legjobb party.

Nagyon-de-nagyon jó volt. Imádtam a küldetéseket és azt hogy ennyi ingyen cuccot lehetett kapni. Az én kedvenc szobám a partin: Herbert lazító szobája:

Egyszer már mondtam hogy imádom a trópusokat és ilyen életteret én is elfogadnék magamnak. Mindezek mellett olyan modern ház hatást kelt azzal hogy ott van az a nagy üveg ablak. Tetszik a szobában az hogy ez tulajdonképpen csendélet stílusú, pl.:a kártyák, a festmény. Valamint ez a egy gőzfürdő ami még inkább a lazítást erősíti. Egyszerűen imádom ezt a szobát!

A másik kedvenc szobáim:

Herbert központi irányító szobáját is nagyon kedvelem. Így hogy a háttérben ott vannak a hegyek és világos van még szebb mivel egy képnél nem csak a részletek a fontosak hanem az összhatás; például egy boldog képet is komorrá lehet tenni a színhasználattal. De térjünk  vissza a tárgyra: Itt ami nagyon megfogott az a mancs nyomos hátsó irányítópult padló, nagyon ötletes.

A Kárház is nagyon jól meg van csinálva. A váróterem, ahol van egy kis játék asztal a kis  gyerekeknek; A vizsgálók NAGYON JÓ LETT. Olyan mint egy igazi kórház (majdnem).

És a mi nem is a kedvencem, de jópofának tartom:

Az előadás szerintem tök jó. Igaz hogy kicsit össze van kapva de nem lehet rá azt mondani hogy rossz. És valami ,ég ezzel a képpel kapcsolatba: Még egy előadásnál sem voltak reflektorok. Lehet hogy ezek innentől mindig itt lesznek?

 

Ami nem tetszik:

1. Hogy még mindig ott vannak Herbert cuccai a szigeten (szobrok stb.) pedig már nem ő uralkodik. Még mindig be lehet menni Herbert főhadiszállására, szerintem egy romnak kéne ott lennie. A kórházat, Puffle ellátót már meglehetne szüntetni. És a party hátralevő részében csak olvad a hó.

2. A bug. Nekem az nagyon nem tetszett, hogy fel lehet jutni a fő terminálhoz és játszaai vele. Az egy nagy meglepetést tett tönkre hogy előre megtudtuk abból a kis animációból, hogy ki is a Director. Mert ugye sokan nem mentek oda, hanem vártak arra hogy hivatalosan fel lehessen jutni és akkor mindenkit meglepetést ért volna mert a legtöbben először megcsinálják a küldetést, majd csak aztán nézik meg a blogokat. Így meg előre lelőtték a meglepetést. Én eltaposnám ezt a bug-ot (szójáték).

Új megfigyelések!

Te mit gondolsz a partiról?

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

3 Responses to Operation: Blackout Értékelés

  1. gazsi0123 szerint:

    Szinte egy húron pendülünk!a véleményem a partyról teljesen ugyanaz 🙂

    Kedvelés

  2. tamas972 szerint:

    Egyet értek! Én nagyon csalódott voltam, mikor előre megtudtam ki a Director 😦

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

