Operation Blackout 4. védelmi szint

Megjelent a 4 feladat:

Ismertetés:

Herberté Rookie. Az ügynökök fogynak épp mint a mappa lapjai. A hőmérdéklet csökken. Kevés időnk maradt megmenteni a szigetet.

A 4-es biztonsági terminál egy lézeres védő rendszerrel van védve. Használd ezt a kabátot hogy belopakodj. Semmilyen védelmi rendszer nem állíthat meg.

 

Feladatok:

4.1. Fogadd el a ruhát:

4.2. Csússz át a lézerek között hogy átjuss:

Először is menj át a szellőző rendszeren.

Ha a Solar Lézer-hez jutottál látod Rookie-t is:

Menj tovább a 3-as terminálhoz.

Itt klikk az ajtóra és a lézerek zöldre váltanak:

Mostmár átmehetsz nyugodtan a másik szobába:

4.3. Hatástalanítsd a terminált.

Csináld végig az ismert feladatot és ha végeztél a pined megint tovább fejlődik:

Ha most odamész a fő biztonsági ajtóhoz már 4 lámpa zöld:

És mivel Herbert elrabolta az ügynöket így a frissült az új EPF HQ is:

 

Valamint:

Megjelent egy sneak peak a Cool in the Cold c. zenéről polo field által:

Katt a képre

Tényleg nagyon COOL. Bele borzongtam ha értitek mire gondolok.

Csak Cadence itt magasabban énekel így kicsit másnak tűnik de amúgy nagyon tehetséges. Ő a kedvencem.

 

Továbbá:

Új videó

Fordítás:

A fantasztikus, bátor és csodálatos Herbert szerettel meghív minden pingvint az ő nagyszerűségének ünneplésére, ahol sütkérezhetnek az ő dicsőségében. Erre a partire a Frostbite szerveren kerül sor 23-án.

Az idő pontok:

~16 ÓRA

~23 ÓRA

~16 ÓRA

Remélem jól váltottam át.

Szóval érdemes egész délután és este fent lenni.

Új megfigyelések is vannak.

Játssz most!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

24 Responses to Operation Blackout 4. védelmi szint

  1. Pingvinkém szerint:

    Na figyi szóval lehet h valamit félrenézek de az nem lehet hogy 23-án ugye megszerezhetjük a szemcsit is de akkor már kinyílik az ajtó is szóval akkor már el is tudjuk pusztítani Herbert gépét (gondolom)
    de akkor ha elpusztult a gép akkor Herbert már nem a “vezető” nem?

    Kedvelés

  2. Pingvinkém szerint:

    jujjj igazad van a cipőröl megfeledkeztem
    egyébként “marcellm” hány éves vagy?

    Kedvelés

  3. PetiPingvin szerint:

    Már bocs hogy így közbe szólok de a főterminálhoz már rég hozzá lehet férni Bug kihasználással. Gondoltam szólok lehet hogy nem fog kelleni az a cipő mert eleve fel lehet oda jutni. 😉

    Kedvelés

  4. Pingvinkém szerint:

    7-es ez komoly?

    Kedvelés

  5. PetiPingvin7 szerint:

    lol Persze. Akkor a helyesírási stílusod is más lenne, és természetesen a fogalmazásod is. Egyébként nem tudom miért kellett törölnöd a linket, esetleg utálod a más CP-s blogokat vagy nem akarsz vetély társakat?! Szerintem KB. 4. -es lehetsz de hogy 7. -es. Akkor bizonyára lenne saját chated és regisztrálnál rá is lógnál másokkal.
    PS: Ha törlöd ezt a kommentet akkor nem támogatsz más CP-s blogokat és nem látod be az igazat.

    Kedvelés

    • Marcellm szerint:

      Szerintem az nem számít helyesírási hibának ha elgépelek valamit mert ilyen AKÁRKIVEL megesik. És mégis mond meg mi(k) az(ok) a “Nagy helyesírási hibáim” ami(k) szemedet szúrják. A megfogalmazás pedig nézőpont kérdése. Én is tudok kritizálni csak nem igen szoktam. A linket meg azért töröltem mert úgy is tudja mindenki hogy fel lehet jutni. És egyáltalán nem utálok más CP-s oldalakat mert van amit kedvelek a többivel meg nem foglalkozom.
      És chat azért nincsen mert már épp elég van így is a világon és én nem is tartom szükségesnek. És azért nem regisztrálok mert azt sem tartom fontosnak.
      És nem szoktam hazudni sem szóval vagy el hiszed vagy nem hogy 7-es vagyok. Ez már a te problémád.

      Kedvelés

    • Marcellm szerint:

      És azt is mondd már el úgy őszintén hogy a fogalmazásommal mi a bajod?!

      Kedvelés

  6. Pingvinkém szerint:

    cool és mióta csinálod az oldalt?

    Kedvelés

  7. Pingvinkém szerint:

    az tök jó h januárban kezdted me ahhoz képest naon cool
    és egyébként melyik suliba jársz? (nyugi nem vagyok AZ szóval nem azért kérdezgetlek mert bármit is akarok)

    Kedvelés

  8. Pingvinkém szerint:

    ja és utánanéztem és asszem Herbert ma este 8 órakor fenn lesz a mammoth szerveren de nézzetek utána

    Kedvelés

  9. Pingvinkém szerint:

    oké köszi a választ de akkor utánanéztél annak amit mondtam?

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

