Halloween party kritika

Itt szeretném megosztani a véleményem a partiról.

4 szó: totálisan szuper, nagyon ilyesztő

Nagyon jól van megcsinálva főleg a sok szoba a titkos átjárók és persze a Ghostmatron.

A Ghost Quest is jó.

Ami nem jó: A Haunted Mansion túlságosan eltereli a figyelmet a többi szobáról. Igaz hogy a Ghost Quest-ben ott is kell ijesztgetni de akkor is.

Nos ennyi lenne.

Ui.: Igaz hogy a Halloween Partiról nem írtam de szeretttem volna ha ti magatoktól találjátok meg a dolgokat….úgy izgalmasabb

Játssz most!

Reklámok

9 Responses to Halloween party kritika

  1. Admin szerint:

    Ebben teljesen igazad van, hogy úgy jobb, ha mindenki maga fedezi föl a dolgokat, de azért találkoztam olyanokkal, akik azt se tudták, pl. hogy hol van a Kísértet Kastély…

    Kedvelés

  2. Istenkirálynő 14 szerint:

    Szerintem a Halloween party tavaly jobb időpontban volt! Túl korai még ez a party! Ezért a tavalyi jobban tetszett! 😦

    Kedvelés

    • Marcellm szerint:

      Szerintem jó hogy ilyen korán kezdődött csak az a baj az ilyen gyűjtögetős partikkal hogy hamar vége a gyűjtögetésnek és onnantól unalmas max közzéteszik hogy fenn lesz az egyik híresség. A másik meg az ha dolgokat nem folyamatosan lehet szerezni (mint a ghost quest-ben hogy 18-án 20-án és 24-én lehet megszerezni az iglu cuccokat) akkor a szerzési napok közötti napok unalmasak és ennek hamar vége lesz

      Kedvelés

  3. Istenkirálynő 14 szerint:

    Ja! De a tavalyi valamiért mégis jobb volt, talán azért mert nem volt ennyire meleg idő! Szinte még nyár van! 🙂 🙂 🙂 Tavaly jobban alkalmazkodott a természet a partihoz! XD 🙂

    Kedvelés

  4. Balib3 szerint:

    Tegnap fent volt a CP-n Rsnail, Gizmo, Billybob és Screenhog megünnepelni a CP 7. születésnapját. Rsnail-al és Gizmo-val találkoztam is. 😀 Sajnos Billybob-ot és Screenhog-ot már nem látam.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

