Event Banner Ötlet

Most egy jó hírt fogok megosztani.

Még régebben írtam egy levelet a Club Penguin Team-nek hogy az Event banner amikor nincs semmilyen parti akkor is az előző partit mutatja és szerintem ez nem jó. A parti közötti időszakban lehetne valami más animáció mint a Website Home (persze ha nincs parti)   A válasz:

Úgy gondolom, hogy ez jó ötlet, hogy legyen egy átlagos banner az előző parti képe helyett. […]  Nem ígérhetem hogy a jövőben megvalósítjuk-e, de boldog vagyok hogy továbbíthatom ezt az ötletet ahogy meghallgassák.” Ha más jó ötleted van csak írj. Szeretjük hallani a kreatív pingvineket, mint te!

Ennek nagyon örültem.

És most ha megnéztétek nincs ott az event baanner. Erről megkérdeztem őket és ezt a szívmelengető választ kaptam:

“A banner most a Halloween partiról mutat képet. És mi emlékszünk hogy te mondtad hogy kéne egy normális banner a partik között, mint ahogy Amie is monda. Már továbbítottuk az ötletet a főnökségnek. Remélem hasznos volt ez az információ.”

Ez nagyon izgalmas! Igaz hogy csak azt írták hogy csak továbbították de szerintem elfogadták az ötletet csak szertnék ha meglepetés lenne, végülis nem véletlenül nincs ott a banner.

Szerinted mi lesz?

Játssz most?

14 Responses to Event Banner Ötlet

  1. Balib3 szerint:

    Jó lenne ha megvalósítanák. 🙂 Én is íram már párszor a CP-nek, e nem javaslattal hanem kérdéssel.

    Kedvelés

  2. zoknika szerint:

    azt nem kérdeznéd meg h lesz e magyar cp valamikor? 🙂

    Kedvelés

  3. Balib3 szerint:

    Billybob nem dolgozik többé a CP-nél. 😦

    Kedvelés

  4. ugrasz szerint:

    miért az hogy lehet?

    Kedvelés

  5. Balib3 szerint:

    Tudjátok? Csak nem ilyen érdektelen a dolog.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

