Anchors Awigh klip

Megjelent a zenei videó!

És igazam lett. Tényleg olyasmi jelenet amit rajzoltam. Szerintem a klip nem annyira nagy szám és elég rövid de mindenki magának dönti el. Mivel kíváncsi vagyok hogy ti mit gondoltok itt egy szavazás:

Ti is hozzá adhattok lehetőséget.

Neked tetszik?

Játssz most!
Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

2 hozzászólás a(z) Anchors Awigh klip bejegyzéshez

  1. mimi17740 szerint:

    Király!

    Kedvelés

  2. csipike2 szerint:

    Nekem nem annyira tetszik a klip miatt! Meg 1. ki vezeti a hajót az elején? 😄 aztán meg nem ez az eredeti penguin band dal meg a figurák sem az igazik! :/ Csak ennyit akartam

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

