Ötletek

Az előző bejegyzésemben megírtam hogy kapcsolatba léptem a Club Penguin Teammel akiknek jó ötleteket:

1. Gyártsanak külön olyan ruhákat a plüss pingvineknek amit a penguin style catalogban találunk,hogy saját ízlésünk szerint öltöztethessük  fel a pingvinünket.

És a válasz:

Szia Marcellm!

Annyira jó, hogy hallhatom a cool ötleted. Szerintem szuper lenne ha lennének extra ruhák a penguin style catalogból a plüss pingvinek számára. Biztos rengeteg más pingvin is imádná azt, hogy saját maga öltöztetné fel a pingvinjét. Nem biztos hogy megtudjuk valósítani, de mindenképpen figyelembe vesszük az ötlete a jövő során. 

[Itt írtak arról hogy látogassam, meg a blogjukat mert új lesz a diseignja]

Ha bármilyen egyéb kérdésed vagy ötleted van csak írj!

 

2. Gyártsanak műanyag iglut és iglu cuccokat a kis műanyag pingvinek számára. A plüss pingvineknek gyártsanak fotelt:

és babzsákot:

Gyártsanak külön puffle sapkákat hogy olyat adhassunk a pufinkra amilyent mi szeretnénk.

 

És a válasz:

Szia Marcellm!

Izgalmas, hogy megint hallok felőled!

Kösz, hogy elküldtél több szuper ötletet, hogy cool játékokat adjon ki a Club Penguin. Biztos, hogy továbbítom az ötleteid az ezekért felelőseknek. Nem ígérhetem meg hogy elkészítjük az ötleteid, de azt javasoljuk hogy ha van megint egy jó ötleted csak küld el!

 

És rajzoltam egy képet arról hogy szerintem a hamarosan megjelenő Anchors Aweigh klipben lesz valami ilyesmi jelenet:

 

És még valami:

Egy régebbi cp-s bejegyzésben szerepelt (What’s New in august) ez a kép:

blog_20120801.jpg

Az első két kép magáért beszél:

Az első az folyosó ahol az óriás dinnye elől kell menekülni a vulkán szívében.

A második egy trópusi erdő dekoráció része

És a harmadik???

Nos, a képen látszik hogy Herbert iszik. Ez a smoothie smash játék egyik része amikor Herbert rendel. Tudom, sokan azt hittétek hogy Herbert támadni fog és a partynak lesz egy EPF-es része (mint a Great Snow Race Party-ban), de ez nem így van szerncsére.

Gondolom erre ti is rájöttetek de én tisztázni akartam, mert lehet hog volt aki nem tudta.

Te mit gondolsz?

Játssz most!
Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

3 Responses to Ötletek

  1. Attung szerint:

    Gratulálok MarcellM

    Kedvelés

  2. szellemcske szerint:

    A Herbert-tel nekem is gondom volt, hogy mi van vele, aztán én is rájöttem erre

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

