Új party item

Megjelent a mai party cucc:

Csak menny oda a kőfejhez a pingvined autómatikusan megeteti.

Egy bug miatt az első ketrec nyílik fel:

De csak menny oda az ananászhoz és kérd el:

Ha felveszed így nézel ki:

 

Valamint új bejegyzések a cp hivatalos blogján:

“Anchors Aweigh-megjelent iTune ként

Üdvözletem!

Itt Happy77. Megjelent a Penguin Band dala iTune ként is aminek letöltése 1.29 dollárba kerül.

Patty69299 kérdezte hogy lesz-e egy az Anchors Aweigh-ből egy zenés Club Penguin Short. A válasz Igen. A CP team dolgozik rajta. Maradjatok velünk a következő héten is.

Te mit gondolsz Franky, Stompin “Bob, G Billy és Petey K  miről fog énekelni legközelebb. Közöld velünk úgy hogy kommentet írsz.

Játssz!

-Club Penguin Team”

Ez érdekes lehot hogy jövő héten jelenik meg az a klip. És a másik bejegyzés:

“Az új Coffee Shop nagy megnyitója

Üdvözletem kávé főző mesterek!

Itt Happy77. Tudom hogy már sokan tudtok erről… Ezen a héten végre frissítve lesz a Coffee Shop és teljesen új  megjelenése is lesz. Én iádom és remélem ti is imádni fogjátok.

Itt egy Sneak Peak a design-ról:

CoffeeShopSneakPeek.jpg

Néhányan közülünk megünnepeljük a nyitást csütörtökön, 12:30-kor a Penguin Standard Time szerint. Szerétnénk hogy együtt legyünk online-ok. Vegyél fel kávés köpenyt és gyere a Snow Day szerverre, hogy megünnepelhessük a nyitást!

Most pedig szeretnénk hallani arról hogy mit szeretsz a még mostani kávézóban, azzal hogy kommentet írsz.

Játssz!

-Club Penguin Team”

Ez érdekes. Nekem kicsit hiányozni fog a régi kávézó de lehet látni a képen hogy itt egyenesek a vonalak és szebb a kidolgozás és tényleg jobban néz ki. Én meghagytam volna dolgokat a régi coffee shopból. Majd ezt is lerajzolom 😉

És a partyról:

Magyar idő szerint 21:30-kor lesz a party.

Tehát ne feledd:

Snow Day>Coffe shop; 21:30.

Valószínűleg online lesz Happy77, talán Billybob és Daffo is.

Én is online leszek szóval találkozhatunk. Miután a hivatalos partynak vége az iglumban mi is tartunk egy partit. (az iglum nyitva lesz)

Te várod?

Játssz te is!
Club Penguin - Waddle around and meet new friends!˘˘

Reklámok

One Response to Új party item

  1. szellemcske szerint:

    holnap én is fent leszek!

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

