Új parti cucc

A mai party item:

Csak ugyanúgy menj be a kőfejhez etesd meg és megkapod az alma ruhát. (Ha esetleg a régebben dinnye jelmezt tartalmazó rács jönne fel, se baj csak menj az almajelmezhez és megkapod:

Ha felveszed így néz ki:

Neked tetszik?

Játssz te is!
Club Penguin - Waddle around and meet new friends!˘˘

Reklámok

8 Responses to Új parti cucc

  1. Attung szerint:

    tetszik az oldal csak így tovább 🙂

    Kedvelés

  2. Puffle szerint:

    JÓ AZ OLDAL!!!!!!!! És klasszak a bejegyzések! 🙂

    Kedvelés

  3. Puffle szerint:

    A Penguin Band új dalának teljes verziója: http://www.youtube.com/watch?v=Rlyil06R-XU

    Nekem tetszik! És nektek? Jó hallgatást! (remélem nem rossz címet adtam meg! 😛 ) És remélem ez nem reklámozás!

    Kedvelés

  4. Puffle szerint:

    Hallgassátok ebben az első zenét: http://www.youtube.com/watch?v=SqaBwwdc6DQ Nem olyan jó de nekem tetszik!

    A videót is érdemes megnézni, hiszen nagyon jó a vége! 😉 és nagyon ügyes aki csinálja! 🙂

    Kedvelés

    • Marcellm szerint:

      Ezzel a képpel én is találkoztam a Fan Galery-ben. Tényleg ügyes…
      mondjuk nekem a 3D hatás nélkül egy kis árnyékolással jobban tetszett volna szerintem a végén már egy KICSIT nyomik XD!

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

