Hírek

Végre a másik banner is frissítődött:
Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

 

 

 

Valamint:

Mivel az új könyvet tegnap már meglehetett venni ezért töltöttek fel szavakat amivel unlockolni lehet.

Mint említettem az unlockolásnál kapsz egy exkluzív cuccot az Expedition Backpack-et. Készítettem képeket róla (direkt az alkalomhoz öltöztem):

És maga a hátizsák:

Én másmilyennek képzeltem. Majd megmutatom mivel lerajzoltam amit én képzeltem.

Te unlockoltál?

Játssz te is!
Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

Reklámok

47 Responses to Hírek

  1. szellemcske szerint:

    hol vetted meg?

    Kedvelés

  2. Marcellm szerint:

    nem vettem meg lehet találni más oldalakon azokat a szavakat amivel unlockolni lehet.

    Kedvelés

  3. szellemcske szerint:

    jah, tudsz adni linket?

    Kedvelés

  4. Marcellm szerint:

    eddig csak hb-nál találtam.

    Kedvelés

  5. szellemcske szerint:

    nem nagyon szívlelem hb-t

    Kedvelés

  6. Marcellm szerint:

    majd még keresek

    Kedvelés

  7. szellemcske szerint:

    figyu! csinálnál egy bannert? ki szeretném rakni az oldalam hátterére!

    Kedvelés

  8. Marcellm szerint:

    hogy érted hogy a hátterére

    Kedvelés

  9. szellemcske szerint:

    köszi a segítséget!
    egy angol oldal segített!

    Kedvelés

  10. szellemcske szerint:

    ha megnézed az oldalam, van a háttér, bal oldalt rockhopper, bal oldal csak egy nagy kékség van, oda raknám ki

    Kedvelés

  11. Marcellm szerint:

    Nem szeretnélek megbántani de nem szeretném ha a bannerem egy olyan oldalon lenne kitéve ami utálja hb.
    Még talán le is nullázná a jegyeimet és neke amúgy sincs bajom vele de ezt egyszer már megírtam e-mailben.

    Kedvelés

  12. szellemcske szerint:

    mármint logot csinálnál? nem bannert, hanem logot

    Kedvelés

  13. szellemcske szerint:

    egyébként én sem utálom, már megbocsátottam neki, de bosszúból szeretnék neki keresztbe tenni, tudod, régebben nekem is volt egy oldalam, nem ezen a néven, virágzott, minden jó volt…
    …aztán jött hblint és lement a napi kattok szintje, egyre lejjeb, lejjebb és lejjebb, aztán már nem is volt, az oldalt töröltem 🙂

    Kedvelés

  14. szellemcske szerint:

    rávilágítottál, hogy nem muszály utálnom hb!

    de akkor is szeretnék egy oldalt szerkeszteni, de nem akarom, hogy csak magamnak írjak, és ha abbahagyom az UEH-t nem lesz mit szerkesztenem

    Kedvelés

  15. Marcellm szerint:

    Csinálj egy oldalt aminek “normális” neve van szerkessz a cp-s hírekről és én kiteszem a bannered!

    Kedvelés

  16. szellemcske szerint:

    egyedül nem fog menni csak németül vagyok

    és nem szeretném, ha a hirdetésed tenne tönkre téged, mint ahogy nálam is volt (én is reklámoztam hb-t, mint kisblog, én voltam a régi idők meghatározó alakja, hiányzik az az idő)

    Kedvelés

  17. Marcellm szerint:

    Én is reklámozom hb-t és mégis vannak látogatóím.
    És milenne ha egymást reklámoznánk?

    Kedvelés

  18. Marcellm szerint:

    Hogy érted hogy németül vagy?

    Kedvelés

  19. szellemcske szerint:

    tudok

    írni se tudok XD

    Kedvelés

  20. szellemcske szerint:

    “csak németül tudok”

    Kedvelés

  21. szellemcske szerint:

    végülis van cp németül is csak még blogot nem találtam németül

    Kedvelés

  22. Marcellm szerint:

    ja hogy csak német a másik nyelv amin beszélsz!
    A cp-t belehet állítani némere.

    Kedvelés

  23. szellemcske szerint:

    toom, de a blogot csak angolul találtam meg

    Kedvelés

  24. Marcellm szerint:

    de akk. írj mindent magyarul.

    Kedvelés

  25. szellemcske szerint:

    a blogot nem tudom olvasni németül csak angolul ez a baj

    na de mindegy váltsunk témát!

    hogy megy a gimp 2.8.0?

    Kedvelés

  26. szellemcske szerint:

    az oldaladhoz használni fogod?

    Kedvelés

  27. Marcellm szerint:

    De lehet németül is olvasni a cp blogját!!!

    Kedvelés

  28. Marcellm szerint:

    Nincs mit eléggé segítőkész vagyok.

    Kedvelés

  29. Paprika pingvin! szerint:

    Valamelyikőtöknek nincs egy member pinguja? Mert szereznék neki coint és bélyeget! nem bannolnám! előre is köszi!

    Kedvelés

  30. szellemcske szerint:

    tudom Marcellm! Te még sokra futhatod ebben a magyar cp-s közösségben! Ha lenne szerkifelvétel akkor számíthatsz rám! 😉

    Paprika, nekem volt de vki feltörte és örökre lebannolta…

    Kedvelés

    • gSzabia szerint:

      Még szerencse hogy nem videózok a cp-ről vagy ilyesmi, mindig azoknak a fiókjait törik fel, szerencse, hogy a játékban egy “senki” vagyok(úgyértem nem híres játékos vagyok). Gondoljatok bele, feltörik pl. Thinknoodles fiókját hogy visszajelölje barátnak, vagy bannoltatja, mert ellensége. Most én még member se vagyok, minek törjék fel a fiókom. De valami elég gyanús mostanában, nem csörög a Spy phone, de lehet ez is csak egy bug, elfoglaltak voltak, most tényleg sok újítás jött a partyval.

      Kedvelés

  31. Marcellm szerint:

    Hogy lehet egy pingvint örökre bannolni?

    Kedvelés

  32. szellemcske szerint:

    nem tudom, de szerintem az, hogy mindig le volt bannolva 1 napra mikor beléptem, egy hónap után már forever bann

    Kedvelés

  33. hannika9 szerint:

    hello! nem mondanatok meg hogy mi a konyv cime??

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

