Frissítések

Megint frissítést találtam a CP-n.

A hivatalos blog:

“Sziasztok!

Váo, izgalmas a What’s News Blog szerkesztőjének lenni. Köszönöm Billibobnak ezt a meleg fogadtatást és a többi látogatónak, akik kedves megjegyzéseket tettek.

Szóval, ez az első bejegyzésem és szeretnék néhány elképesztő hírt megosztani veletek…de előtte szertenék mesélni egy kicsit magamról. A nevem Daffodaily5, de szólítsatk csak Daffo-nak (ez szerintem rövidebb) és én a CP UK-nél dolgozok (ezért van rajtam esőkabát).

Néhányan kérdezték hogymit szeret leginkébb csinálni a CP-n, most éppen a dekorálás.Nem szoktam változtatni a pingvinem kinézetét, de mindig változtatom az iglum. Most éppen egy őrült dzsungel diszkó az iglum (én egy kicsit a szabadteret szerető típus vagyok.

Daffodaily5_Igloo.jpg

Mindenesetre elég rólam térjünk rá inkább az izgalmas egyesült királysági hírre. Az Adventure Party Augusztus 23-án kezdődiké és szereetünk volna csinálni néhány cool gyümölcs jelmezt és iglu cuccot, hogy össze gyűjtsd (az egyik kedvencem a kiwi fotel).

Nézd meg a különleges csomagolású ártalmatlan gyümölcs turmixokat és turmix gépeket gyerekeknek, amik a boltokban kaphatók az Egyesült Királyságban. Ha sikerül össze gyűjteni az összes cikket, kapsz egy különleges ananász iglut. Nézd meg az alábbi videót a részletes infókért:

Alig várjuk hogy halhassuk, hogy mit gondolnak a srácok az új árucikkről, légyszíves írjátok meg kommentben.

Játssz!

Club Penguin Team.”

 

Ez elég érdekes. Szerintem van valami turmix alap (por), amihez tejet kell önteni és össze rázni a “turmix gépben”.

A videóban elhangzik, hogy a party gyümölcs központú lesz és nekem az áfpny jelmez tetszett.

Te mit gondolsz?

Játssz te is!
Club Penguin - Waddle around and meet new friends!

5 hozzászólás a(z) Frissítések bejegyzéshez

  1. Marcellm szerint:

    Be lehet jelölni Daffo-t barátnak!

    Kedvelés

  2. csipike2 szerint:

    jó az oldalad! 🙂

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

